به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه برای بررسی عملکرد و تحقق برنامههای سرپرستی استان قم در این استان حضور یافت و شنونده دغدغههای شبکه فروش و همکاران این سرپرستی بود.
ایشان در این نشست صمیمی ضمن اشاره به اهداف رضایتمندی مشتریان و مدیریت ریسک و سودآوری خاطر نشان کرد: رمز موفقیت بیمه کوثر بهرهمندی از سرمایههای انسانی جهادی، متخصص، همراه و تلاشگر است که همکاران و شبکه فروش با حفظ یکپارچگی و اتحاد در هر شرایطی میتوانند برای رشد و بالندگی شرکت قدم بردارند.
وی همچنین با تاکید بر ارزشهای سازمانی بیمه کوثر عنوان نمود: باید با رفتار و عملکرد حرفهای خوب و مناسب بهطور مستمر با بیمهگزاران در تعامل باشیم که همین امر سبب تقویت برند کوثر و رضایتمندی مشتریان میشود.
در پایان این دیدار مدیر عامل بیمه کوثر در فضایی دوستانه با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش به گفتوگو نشست.