به گزارش برداشت روز، به نقل از روابطعمومی بانک سینا، خلیلاله مهرابی به نقشآفرینی بانک در حوزههای مختلف بازاریابی اشاره کرد و گفت: تلاشها و زحمات کارکنان بانک به ثمر نشست و این بانک طی سال جاری تا کنون منابع ارزنده و قابل توجهی به دست آورده است.
🟦مهرابی گفت: با تلاش همکاران و برنامهریزی مناسب، این بانک در بخش تعهدات رشد بالای100 درصدی را تجربه کرد که درآمدهای غیرمشاع بانک حاصل آن بوده است.
🟨وی همچنین گفت: بانک سینا امسال نسبت به سال گذشته در مدت مشابه در بخش کارمزد اعتباری اسنادی Lc و همچنین در بخش تعهدات صادره ریالی رشد مطلوبی داشته و این نشان از عملکرد مطلوب و تصمیمگیریهای درست مسئولان بانک داشته است.
🟦مهرابی در ادامه به بازاریابیهای موفق که در کمپینهای بازاریابی بانک، صورت گرفته اشاره کرد و فعال شدن تعداد قابل توجه مشتریان حقیقی و حقوقی غیرفعال را ماحصل این امر دانست.
🟨معاون بانکداری بانک سینا با اشاره به شعار همایش، که با عنوان “بازاریابی توسعهمحور، مسیر تکامل بانک سینا” نامگذاری شده، بخش اول شعار را مربوط به مشتریان دانست و گفت: آنچه بازاریابی را منجر به افزایش فروش و سوددهی بیشتر میکند، ارتقای محصولات و خدمات، بهبود روابط با مشتریان و فعالسازی مشتریان جدید و قدیم و تنوعبخشی به محصولات است.
معاون بانکداری بانک سینا در پایان خاطرنشان ساخت: بازاریابی توسعهای، رویکرد راهبردی برای بانک است تا در تمامی ابعاد و ارکان بانک، رشد و توسعه محقق شود.
مهرابی تأکید کرد: از شعار بازاریابی توسعهای در سال آتی بهره بیشتری خواهیم برد و دستاوردهای جدیدی کسب خواهیم کرد.
🟦وی افزود: میتوان با بهرهمندی از ظرفیتهای بانک و رعایت قوانین و مقررات، خدمات و محصولات مطلوبی برای سلائق مختلف مشتریان طراحی کرد.
🟨گفتنی است همایش معاونت بانکداری بانک سینا با عنوان بازاریابی توسعه محور، مسیر تکامل بانک سینا در دو روز 24 و 25 بهمنماه در سالن کنفرانس هتل انقلاب پارسیان برگزار میشود.