به گزارش برداشت روز، در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین مدیران بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش تقاضای اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
در این همایش اشتراک و انتقال دانش و تجارب متخصصین، مسئولین و نخبگان مدیریت ایران در دوران کرونا و پسا کرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده در بین آحاد مردم در شرایط بحرانی، افزایش فضای رقابتی در شرایط کرونا و پساکرونا با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده نمودن این اهداف، نقش مشتری مداری و شیوههای نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.