به گزارش برداشت روز، صلاحینژاد در این نشست با اشاره به تغییر ذائقه مشتریان در همه حوزه ها، صنعت بیمه را نیز از این قاعده مستثنی ندانست و بر لزوم تطبیق با نیازهای جدید بازار تأکید کرد.
وی دانشمحوری، شفافیت در صورتهای مالی، پایش خسارتها و وصول مطالبات را از عوامل کلیدی موفقیت شرکت برشمرد.
وی همچنین بر بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای موجود، نگاه ویژه به شبکه فروش، و ترویج فرهنگ مشتریمداری در راستای حفظ مشتریان تأکید کرد.
صلاحی نژاد با اشاره به تغییرات در مدل فروش افزود: فروش تنها به عرضه محصول محدود نمیشود، بلکه باید بر پایه ایجاد خاطرهای خوب برای مشتری، اعتماد سازی و رفتار حرفهای شکل گیرد تا وفادار سازی مشتریان و بهبود تجربه آنها را به همراه داشته باشد.
همچنین، در این نشست هر یک از نمایندگان به بیان نظرات خود پرداختند.