06:24 - 10 بهمن 1403

آخرین اخبار
مرکز 24ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین (شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین) در دی‌ماه 1403 موفق به ثبت عملکردی درخشان در پاسخگویی به تماس‌های مشتریان و شعب بانک شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، بر اساس گزارش ارائه‌شده، این مرکز در مجموع ۴۴۳۹۳ تماس را در کمتر از ۳۰ ثانیه پاسخ داده است که ۹۹٫۴ درصد از کل تماس‌های ورودی را شامل می‌شود. این عملکرد مثال‌زدنی بیانگر تعهد بانک اقتصادنوین به ارائه خدمات سریع، دقیق و موثر به مشتریان خود است.

در حوزه تماس‌های شعب، ۹۱۹۰ تماس ورودی ثبت شد که ۹۰۰۵ مورد، معادل ۹۸درصد از آن‌ها پاسخ داده شد. همچنین در بخش تماس‌های مشتریان، ۳۶۵۵۵ تماس دریافت که از این تعداد ۳۵۶۵۴ تماس معادل ۹۷٫۵درصد با موفقیت پاسخ داده شد.

در مجموع، شرکت آوای سلام مهر نوین توانست از ۴۵۷۴۵ تماس ورودی، تعداد ۴۴۶۵۹ تماس را پاسخ دهد که معادل ۹۷٫۶ درصد از کل تماس‌های دریافتی در دی‌ماه ۱۴۰۳ است.

این آمار نشان‌دهنده توانمندی و تلاش مداوم بانک اقتصادنوین و شرکت آوای سلام مهر نوین در مدیریت حجم بالای تماس‌ها و ارائه خدمات باکیفیت و سریع به مشتریان و شعب است. بانک اقتصادنوین با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌های پیشرفته، همواره در مسیر جلب رضایت مشتریان و بهبود تجربه کاربری گام برمی‌دارد.

bardashtrooz.ir/news/202284

اخبار جدید