به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مدیر سیستمها و نوآوری بیمه کوثر، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر، گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیتISO9001:2015، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریانISO10002:2018، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریISO10004:2018، سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO10015:2019 و سیستم مدیریت ریسک ISO31000:2018 را بدون وجود عدم انطباق با الزامات صادر نمود.
زهرا جافری اعتماد مشتریان، بهبود مستمر و افزایش اثربخشی شرکت را دستاورد پیادهسازی الزامات در بیمه کوثر عنوان نمود و گفت: استقرار استانداردهای بینالمللی میتواند منجر به ارائه خدمات مطابق با نیاز مشتری و در نهایت رضایتمندی ذینفعان که یکی از اهداف کلان شرکت است را فراهم نماید.