به گزارش برداشت روز، مدیرعامل بیمه سینا، تقویت ارتباط با شبکه نمایندگان و کارگزاران و توسعه بیمههای زندگی را مهم دانست و افزود: توسعه نظارت در رشته درمان و شخص ثالث، افزایش شفافیت و برگزاری نشست با شبکه فروش برای رفع مشکلات از دیگر مسائل مورد تاکید به شعب است.
صلاحی نژاد با اشاره به ضرورت تمرکز بر مشتری مداری به رؤسای شعب توصیه کرد:
وابستگی به رشتههای زیان ده کم و به رشتههای سودده اضافه شود و در عین حال، ظرفیت ها و فرصتهای منطقه را بشناسید و نمایندگان را به آن سمت سوق دهید.
وی با تاکید بر ایجاد یک تیم بازاریابی موفق در شعبه ادامه داد: مهمترین وظایف شعب هدایت، حمایت، نظارت، خسارت و پشتیبانی نمایندگان است.
وی ضمن برشمردن مزایای رقابتی بیمه سینا بیان داشت : رضایتمندی ۸۵درصدی، ظرفیت بزرگ سهامداری، سهم بازار ۳٫۲ درصدی، سرعت در پرداخت خسارت و شخصی سازی خدمات از طریق «با سینا» و «سیناپس» بخشی از این مزایا به شمار میرود.
صلاحی نژاد اضافه کرد: برای پیشرفت و توسعه باید نواندیش و نوگرا باشیم و تلاش کنیم فرآیندها را به روز کرده و راهحلهای جدید پیدا کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همدلی سینای بهتری درآینده بسازیم.