به گزارش برداشت روز، علی صلاحی نژاد در مراسم هماندیشی نمایندگان و شبکه فروش ضمن خیر مقدم به نمایندگان شعب تهران، سمنان، کرج، قم، قزوین و ساوه ضمن تبریک بیست و یکمین سالروز تاسیس بیمه سینا اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی شبکه فروش اصلی ترین راه تقویت بیمه سینا است و بر همین اساس، تدوین برنامه حمایت، هدایت، نظارت و پشتیبانی از نمایندگان در این شرکت آغاز شد.
وی اصلی ترین پل ارتباطی شرکت بیمه با مشتریان را شبکه فروش عنوان کرد و گفت: محور قرار گرفتن شبکه فروش مزایای مختلفی دارد و برگزاری جشنواره ها و دخیل کردن شبکه در فروش نشان داد که ظرفیت بالایی در این بخش وجود دارد.
وی با اشاره به تدوین برنامه های مختلف برای استفاده از ظرفیت شبکه فروش ادامه داد: اگر به کار تیمی و توانمندی خود باور داشته باشیم موفقیت ما قطعی است.
مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر مشتری محوری و خلق ارزش گفت: اصلی ترین دارایی شرکتهای بیمه مشتریان هستند اما ایجاد دارایی بر عهده شبکه فروش است.
وی افزود: دانش افزایی در دنیای امروز جزو واجبات هر شخص است چون توانمندی ایجاد میکند و اگر آموزش را جدی نگیریم حتما در کسب و کار و زندگی خود دچار مشکل خواهیم شد.
صلاحی نژاد ضمن برشمردن چالشهای شبکه فروش بیان داشت: مشکلات اقتصادی کشور، تحریمهای ظالمانه، تغییر ذائقه مشتریان و نرخ شکنی از جمله مهمترین چالشهای پیش روی نمایندگان است که ما در تلاشیم با حمایت بیشتر، مسیر توسعه فروش را هموار کنیم.
وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی بیمه سینا با ۶ هدف کلان ادامه داد: توسعه نرم افزاری و سختافزاری در زیرساختها، تدوین آییننامه تسهیلات نمایندگان و تمرکز بر پرتفوهای سودده از مهمترین برنامههایی است که تا کنون انجام شده است.
این گزارش میافزاید، در ابتدای این مراسم، روسای شعب حاضر، گزارشی اجمالی از وضعیت و عملکرد شعبه و شبکه نمایندگان خود ارائه کردند.