۱۹ آبان ۱۴۰۳ | 19:34
کد خبر : 189282

مدیرعامل سایپایدک:

تحول در خدمات پس از فروش، یک اصل اساسی در گروه خودروسازی سایپا است

مدیرعامل سایپایدک در نشست با نمایندگی‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، دو اصل اساسی مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است که مبنای تمام برنامه‌های سایپایدک قرار گرفته است.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری، نگاه تحول در خدمات پس از فروش بر گروه خودروسازی سایپا حاکم شده است و در مدتی که گذشت، تمام تلاش ما بر این بوده که با نگاه کارشناسی به فرآیند خدمات پس از فروش، کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

وی افزود: رضایتمندی نمایندگی ها نیز از جمله مهمترین نکاتی است که مد نظر ما در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد و بر این اساس اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه‌ نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک، شبکه نمایندگی‌ها را بازوی توانمند اجرایی برنامه‌های تحول در خدمات پس‌ از فروش دانست و گفت: قطعا کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان برای نخستین بار توسط سایپایدک، نقطه عطفی در این مسیر بوده و امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر، این روند موفقیت را ادامه دهیم.

بنابراین گزارش، در پایان این نشست، مدیرعامل سایپایدک با اهدای لوح، از نمایندگی‌های برتر، کارشناسان فنی و مسوولان برگزیده فروش کارت طلایی قدردانی کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی