۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | 18:29
کد خبر : 18883

مشتریان خرد، مشتریان ماندگاری برای بیمه‌ها هستند

فروش بیمه‌های خرد، باعث بهتر شدن ترکیب پرتفوی شرکت، جذب مشتریان ماندگار و کاهش خسارت‌های بزرگ می‌شود که بسیار پراهمیت است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، شعبه بیمه سرمد در شهرستان نوشهر با حضور مجتبی کاتب، رئیس هیئت مدیره این شرکت، حاتم معاون مالی و اداری بانک صادرات استان مازندران، سلیمانی معاون حوزه نور، رویان و نوشهر و طالب‌نژاد رئیس حوزه حراست و حفاظت بانک صادرات استان افتتاح شد.

کاتب در مراسم افتتاح شعبه نوشهر بیمه سرمد گفت: فروش بیمه‌های خرد، باعث بهتر شدن ترکیب پرتفوی شرکت، جذب مشتریان ماندگار و کاهش خسارت‌های بزرگ می‌شود که بسیار پراهمیت است.
رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد با اشاره به اهمیت توجه به فروش بیمه‌های خرد در شبکه فروش گفت: جذب مشتریان بزرگ برای شرکت‌های بیمه اهمیت دارد، اما این مشتریان ماندگار نیستند. مشتریان خرد، مشتریان ماندگار برای شرکت‌ها هستند و به ویژه با ارائه خدمات مناسب و به‌روز، تبدیل به مشتریان وفادار برای ما می‌شوند و برند سرمد نیز در بازار بیمه کشور در میان افراد جامعه بیشتر شناخته می‌شود.

وی آماری هم از فروش بیمه‌های خرد در سه ماهه ابتدایی سال ۹۹ ارائه کرد و افزود: موفق شدیم در فصل بهار میزان فروش بیمه‌های خرد را در شرکت ۲۳ درصد افزایش دهیم.

کاتب در ادامه از مدیریت شعبه نوشهر بیمه سرمد و دیگر شعب شرکت خواست، در جهت گسترش بیشتر شبکه فروش گام بردارند و برای جذب نمایندگان و کارگزاران جدید برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

وی ادامه داد: تعامل با بانک صادرات نیز از خواسته‌های من و تمامی اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت است و شما به باید با تمامی شعب بانک معظم صادرات تعامل ویژه‌ای داشته باشید و روز به روز همکاری‌تان با بانک را که مشتریان ارزشمندی دارد گسترش دهید.

حاتم معاون مالی و اداری بانک صادرات استان مازندران نیز که در مراسم افتتاح شعبه نوشهر بیمه سرمد گفت: بیمه سرمد با پشتوانه بانک صادرات در این سالها قدم‌های بزرگی را برداشته است. تلفیقی از جوانگرایی، تجربه و خوش‌فکری را در مدیریت شرکت به ویژه با حضور کاتب و مهندس مهدوی شاهد هستیم و موفقیت‌های ویژه‌ای در این شرکت رقم خورده است.

وی افزود: سرمد در سال‌های اخیر توانسته علاوه بر افزایش کمی پرتفوی، در بخش کیفی و ترکیب پرتفوی هم موفق عمل کرده است. من با توجه به برنامه‌ریزی و مدیریتی که در بیمه سرمد حاکم است، چشم‌انداز روشنی را پیش‌روی این شرکت می‌بینم.

معاون مالی و اداری بانک صادرات استان مازندران به همکاری بیمه و بانک هم اشاره کرد و گفت: مثلث توسعه، همکاری بانک، بیمه و بورس است که خوشبختانه این سه، در بیمه سرمد جمع شده است و همین عامل موفقیت بیمه سرمد را تضمین می‌کند.

پس از این مراسم نیز فرصتی شد تا رئیس هیئت مدیره سرمد، نشستی صمیمی با نمایندگان داشته باشد و از نزدیک صحبت‌ها و پیشنهادهای آنان را برای بهتر شدن عملکرد سرمد در استان بشوند و به انتقادهای آنان پاسخ دهد.

حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، پژمان نریمانی معاون اجرایی و حمیدرضا کتیرایی مدیریت استانها و شبکه فروش در این سفر استانی، دکتر کاتب را همراهی می‌کردند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی