۰۵ آبان ۱۴۰۳ | 18:41
کد خبر : 187214

تأمین سرمایه تمدن با چهار محصول جدید به کیش اینوکس می‌آید

تأمین سرمایه تمدن با خدمات و محصولات جدید در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس 2024 میزبان فعالان اقتصادی و مالی خواهد بود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، امیر مرادی مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه تمدن درباره حضور این شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۴) گفت: تأمین سرمایه تمدن به عنوان نهادی پیشرو و خوشنام در بازار سرمایه کشور، توسعه ابزارهای مالی را همواره جزو مأموریت‌های اصلی خود دانسته و از این رو چهار محصول جدید که در گروه شرکت‌های تمدن توسعه یافته‌اند، در جریان رویداد کیش اینوکس به عموم فعالان بازار معرفی و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن هدف از توسعه محصولات جدید این شرکت را بهبود ارائه خدمات در حوزه‌های «سبدگردانی اختصاصی»، «معاملات آتی کالا»، «سامانه پرداخت گروهی» و «معاملات آپشن»، خواند و توسعه آنها را گامی سازنده در جهت گسترش خدمات و ارتقای بازار سرمایه دانست.

مرادی با اشاره به اهمیت حضور تأمین سرمایه تمدن در این رویداد، خاطرنشان کرد: : نمایشگاه صنعت مالی کیش یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای مالی کشور محسوب می‌شود. این نمایشگاه برای ما فرصتی بی‌نظیر است تا دستاوردها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذاریم و این رویداد بستری مناسب برای ایجاد ارتباطات جدید، تبادل ایده‌ها و افزایش شناخت برند ما در بازار است.

وی افزود: ما باور داریم که حضور در این نمایشگاه به ما کمک می‌کند تا با مشتریان و سرمایه‌گذاران بالقوه آشنا شویم و توانمندی‌های خود را به آن‌ها معرفی کنیم.

به گزارش شهر بورس، نمایشگاه کیش اینوکس از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آبان ۱۴۰۳ در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی