۰۴ آبان ۱۴۰۳ | 19:35
کد خبر : 187119

با تلاش حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران محقق شد

حفر و تکمیل ۵۲ حلقه چاه در میادین نفتی و گازی مناطق خشکی و دریایی کشور

با تلاش شبانه روزی حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران در هفت ماه سال جاری ۵۲ حلقه چاه در میادین نفتی و گازی مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار معاون مدیرعامل شرکت در عملیات حفاری روز چهارشنبه (دوم آبان ۱۴۰۳) در این باره گفت: از این تعداد چاه ۱۲ حلقه توسعه ای و ۴۰ حلقه تعمیری بوده است.

وی افزود : ۳۹ حلقه از شمار این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، ۲ حلقه شرکت نفت فلات قاره، ۳ حلقه شرکت مهندسی و توسعه نفت و ۲ حلقه در قالب پروژه تکمیل و تحویل کارفرماها گردید.

افشار با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه امسال متراژ حفاری چاه ها به ۶۵ هزار و ۸۰۶ متر رسید ، اظهار کرد: این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۱۸ هزار و ۳۴۲ متر افزایش دارد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری به برنامه ریزی به عمل آمده در جهت بازسازی و نوسازی دستگاه های حفاری و تجهیزات جانبی اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر ۱۰ دکل حفاری ناوگان شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی می باشد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی