۰۲ آبان ۱۴۰۳ | 22:09
کد خبر : 186930

رشد ۳۶ درصدی تامین قطعات خدمات پس از فروش از سوی شرکت سازه گسترسایپا

مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا گفت: در راستای اهداف گروه خودروسازی سایپا، با پایش و کنترل فرآیندها و اجرای رویکردهای مشتری‌محور، ضمن عبور از رکورد قبلی و دستیابی به رشد 36 درصدی تأمین قطعات خدمات پس از فروش مشتریان (وارانتی)، توانستیم رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز، محمدعلی حیاتی با بیان اینکه بر اساس استراتژی گروه سایپا و با همت بخش‌های تأمین، تضمین کیفیت، مهندسی، فروش، برنامه ریزی و لجستیک، رکورد دیگری در تأمین قطعات یدکی دوره (وارانتی) مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش به ثبت رسید، افزود: با شناسایی و رصد مداوم تأمین قطعات بحرانی و انجام پیگیری های لازم در سال ۱۴۰۳، روند تأمین قطعات با گذر از رکورد قبلی، رشد ۳۶ درصدی را تجربه کرده که این دستاورد مهم در حوزه مشتری محوری است.

وی افزود: امیدواریم با ادامه این روند، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات سایپا به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی بیش از پیش ممکن و رضایت حداکثری مشتریان بدست آید.

حیاتی گفت: با حفظ رویکرد یاد شده، میانگین فراوانی خودروهای متوقف به خاطر کمبود قطعه با مسئولیت سازه گسترسایپا و حجم پرونده‌های ناشی از آن در شش ماهه ابتدای سال جاری به صفر رسیده است؛ این دستاورد مهمی برای شرکت سازه گستر و گروه خودروسازی سایپا است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی