۰۲ آبان ۱۴۰۳ | 20:29
کد خبر : 186890

با امضای یک تفاهم‌نامه سه‌جانبه

۱۰۰۰ سامانه تولید برق خورشیدی حمایتی در خراسان رضوی نصب می‌شود

تفاهم‌نامه سه جانبه بین شرکت توزیع برق، بانک صادرات و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی برای نصب هزار سامانه خورشیدی حمایتی ویژه مددجویان استان و در جهت اجرای طرح ملی کرامت خورشید امضا شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از توانیر، علیرضا خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه در بازه زمانی یک ساله، تعداد ۱۰۰۰سامانه خورشیدی ۵ کیلوواتی در مناطق روستایی و محروم استان نصب خواهد شد تا مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از محل درآمدزایی تولید برق توانمند شوند.
مهدی مرزبانی، مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تاکنون ۸۱۰ نیروگاه خورشیدی حمایتی به ظرفیت ۴ مگاوات برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان نصب شده که امید است تا پیش از شروع دوره اوج بار سال آینده، این تعداد به ۲ هزار و ۴۰۰ سامانه با ظرفیت ۱۲ مگاوات برسد.
گفتنی است طرح کرامت خورشید به منظور حمایت از محرومان و اقشار کم درآمد با محوریت ایجاد درآمد پایدار و با هدف تسهیل برای جهش تولید با مشارکت مردم در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر و کسب درآمد پایدار در مناطق روستایی و محروم انجام می‌شود.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی