۰۲ آبان ۱۴۰۳ | 20:26
کد خبر : 186884

حضور شرکت آهن و فولاد ارفع در بیست و ششمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد

بیست و ششمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور روز سه‌شنبه اول آبان ماه تحت عنوان نمایشگاه سمپوزیوم فولاد با حضور مهم‌ترین فعالان این عرصه در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش برداشت روز، شرکت آهن و فولاد ارفع در بیست و ششمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۳ (سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳) از تاریخ ۱ الی ۳ آبانماه در مرکز نمایشگاه­های بین المللی کیش حضور بهم رساند.

از تمامی علاقه‌مندان و متخصصان دعوت می‌شود تا با حضور در غرفه شرکت آهن و فولاد ارفع، با جدیدترین نوآوری‌ها و دستاوردهای این شرکت در صنعت فولاد آشنا شوند.

بیست و ششمین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد همزمان با نمایشگاه بین المللی فولاد -که همه ساله توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یک یا تعدادی از واحدهای فولاد کشور در یکی از شهرهای صاحب صنعت برگزار می گردد -۱ تا ۳ آبان ماه سال جاری به مدت ۳ روز در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این رویداد همه ساله قاطبه فعالان عرصه فولاد – از بالاترین مقام اجرائی دولتی گرفته تا بزرگترین واحدهای تولید کننده فولاد (دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی)، شرکت های مرتبط با این صنعت، صنایع بالادستی و پایین دستی، متخصصین و…- را گردهم می آورد تا در زمینه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالش ها، نحوه تعامل بایکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف به بحث بنشینند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی