۰۲ آبان ۱۴۰۳ | 13:44
کد خبر : 186830

رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش رکورد جدیدی ثبت کرد

براساس نتایج نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هم‌وطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در شهریورماه امسال رکورد جدیدی در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ثبت کرد.

به گزارش برداشت روز،  معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که سال ۱۴۰۳ را با امتیاز ۸۰۷ در شاخص رضایت مشتریان آغاز کرده بود، توانست با بهبود مستمر و انجام اقدامات اصلاحی، در پایان تابستان این عدد را به ۸۱۲ ارتقا دهد و رکورد تازه‌ای به خود اختصاص دهد.
ماشااله وردینی تشریح کرد: این امتیاز حاصل نظرسنجی از مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو در حوزه خدمات پس از فروش و زیرشاخص‌هایی چون هزینه پرداختی، رفع کامل ایرادات ثبت شده، تامین به موقع قطعات، مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو و… بوده است.
وی افزود: ایساکو با بررسی نقاط قابل بهبود و تلاش همه جانبه در مسیر ارتقای رضایت مشتریان توانست در شش ماهه ابتدایی امسال، با طی روندی صعودی، امتیاز خود را به صورت ماهانه افزایش دهد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ امتیاز رشد را در این زمینه تجربه کند.
وردینی ادامه داد: شرکت ایساکو با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور و تیراژ بالای محصولات ایران‌خودرو، مسوولیت سنگینی در قبال هم‌وطنان دارد و ارتقای امتیاز در شاخص‌های مختلف، نشان می‌دهد تلاش‌های مجموعه، در مسیر درست پیش می‌رود و به صورت مستمر به بر آورده شدن انتظارات و خواسته‌های مشتریان نزدیک می‌شویم.
وی تصریح کرد: بر این باوریم که تا رسیدن به ایده‌آل‌‌ترین و بالاترین سطح استانداردهای خدمات پس از فروش، مسیر پر چالش و نیازمند تلاش صدچندان را پیش رو داریم و همچنان باید در مسیر بهبود مستمر، استوار گام برداریم.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی