۰۱ آبان ۱۴۰۳ | 22:35
کد خبر : 186774

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده موسسه اعتباری ملل (سهامی عام)

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده موسسه اعتباری ملل، برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 1401، بر اساس اعلام و دعوت قبلی و با حضور 68/6 درصد سهامداران به صورت اصالتی و وکالتی، در ساعت10 صبح روز دوشنبه، مورخ 30 مهر ماه 1403، در محل ساختمان اداره مرکزی موسسه برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این جلسه که با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، سهامداران و نمایندگان محترم سازمان بورس اوراق بهادار، بازرس و حسابرس قانونی ونماینده صندوق ضمانت سپرده ها همراه بود، و سایر سهامداران علاقمند نیز، از طریق پیوند melal-roka-co.com، به صورت زنده، نظاره گر جلسه مجمع بودند، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، انتخاب هیات رئیسه، رسمیت جلسه توسط ریاست مجمع اعلام و دستور جلسه توسط ایشان قرائت گردید.

این گزارش حاکی است: ابتدا، آقای رسولی، نایب رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری ملل، گزارشی از عملکرد موسسه را ارائه کرد و سپس، آقای جلیل پور، نماینده بازرس وحسابرس قانونی، گزارش حسابرسی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ را قرائت نمود و عنداللزوم توضیحات لازم را در خصوص موارد مندرج در گزارش حسابرسی توسط مدیران مرتبط به سمع و نظر حاضرین رسید.

در ادامه جلسه، نمایندگان محترم صندوق ضمانت سپرده‌ها و سازمان بورس و اوراق بهادار نیز، نظرات خود را در جلسه اعلام داشتند که مورد توجه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پس از قرائت گزارش هیات مدیره و حسابرس قانونی، از حاضران در جلسه رای گیری به عمل آمد و با اکثریت آرا، صورت مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به تصویب رسید.

همچنین شرکت حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان بازرس اصلی و شرکت آزمون پرداز به عنوان بازرس علی البدل، برای یک سال مالی و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی موسسه انتخاب شدند.

روابط عمومی موسسه، برای کلیه سهامداران محترم، موفقیت، سلامتی و سربلندی آرزومند است

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی