۳۰ مهر ۱۴۰۳ | 21:15
کد خبر : 186531

همراهی بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش با بیمه رازی در مسیر جدید

بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش شرکت بیمه رازی در مسیر جدید این شرکت مبتنی بر تغییر استراتژی و ارائه طرح‌های نوین، همراهی کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، این شرکت در سال ۱۴۰۳ با تغییر استراتژی‌های خود مسیر تازه‌ای را با تکیه بر توان شبکه فروش در پیش گرفت که بررسی‌ها نشان از همراهی بیش از ۹۰ درصد شبکه فروش با مسیر جدید شرکت بیمه رازی داشته و در کنار آن، این تغییر مسیر، عامل رشد فعالیت و تولد دوباره برخی از نمایندگان شرکت بوده است.

بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ در کنار تغییر استراتژی‌های خود در پی همراهی شبکه نمایندگان طرح‌ها و سامانه‌های جدیدی همچون همای رازی، آتش سوزی، زیگورات و رازیتک را رونمایی کرد که اوج هنرنمایی و حضور نمایندگان در طرح‌های همای رازی و جشنواره فروش بیمه آتش سوزی خودنمایی می‌کند.

رجوع به آمار و اطلاعات شش ماهه نخست سال جاری نشان از آن دارد که شرکت بیمه رازی در این مدت در رشته عمر و سرمایه گذاری و عمر زمانی در مجموع ۴۵۸ میلیارد تومان درآمد داشته که این میزان فروش بیش از تصور و اهداف تعیین شده برای این رشته بوده است. از سوی دیگر با توجه به اجرای جشنواره آتش سوزی با تکیه و توجه به بیمه نامه‌های خرد درآمدی در حدود ۱۶۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

اما نکته قابل توجه آن است که در شش ماهه نخست سال جاری ۹۷۲ نماینده به صدور بیمه نامه آتش سوزی پرداخته که ۷۴۲ نماینده در مدت زمان جشنواره معرفی و صدور بیمه نامه را در دستور کار خود قرار داده‌اند. براساس این گزارش، ۱۹۰ نماینده تا قبل از اجرای جشنواره هیچ بیمه‌نامه‌ای در رشته آتش سوزی صادر نکرده بودند که این جشنواره روح تازه‌ای برای این تعداد نماینده به همراه داشت.

ناگفته نماند که در طرح همای رازی با وجود آنکه شرکت بیمه رازی تنها ۹۳ نماینده اختصاصی عمر دارد اما بیش از ۴۴۰ نفر در این طرح فعال بوده‌اند.

فارغ از عملکرد نمایندگان و شبکه فروش در طرح‌های مذکور، نمایندگان در حق بیمه تولیدی، هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان درآمد برای خود ثبت کرده‌اند که نسبت به عملکرد شعبه و کارگزاران رقم قابل توجهی از خود ثبت کرده‌اند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی