۲۸ مهر ۱۴۰۳ | 14:15
کد خبر : 186055

تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی با تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا اظهار داشت: برنامه ما ورود به بازارهای جدید با تاکید بر تقویت فروش بیمه‌های اموال و کاهش سهم درمان از پرتفوی شرکت است.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ محسن امیری زاده به ضرورت اصلاح و بهینه‌سازی ترکیب پرتفوی برای حفظ توانگری مالی و همچنین سودآور کردن عملیات بیمه‌گری اشاره کرد و گفت: آسیب پرتفوهای زیانده علاوه بر تضعیف توانگری مالی و فرسایشی کردن فعالیت شعب، متوجه صنعت بیمه نیز هست و پایه‌های مالی شرکت را متزلزل می‌کند.
معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا افزود: با برقراری توازن در پرتفوی و رشد فروش بیمه‌های اموال نظیر مهندسی، باربری و آتش‌سوزی می‌توانیم از این طریق، بخش سرمایه‌گذاری را تقویت کرده و از عواید آن بهره‌مند شویم.
♦️توسعه کمی و کیفی شبکه فروش
وی در مورد برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش بیان داشت: برنامه‌های مختلفی برای توسعه شبکه فروش داریم که شامل تقویت ارتباط با کارگزاران مطرح، فراخوان سراسری برای جذب نماینده و بازاریاب و همکاری با مراکزی که پلتفرم‌های فروش دارند، می‌شود و پس از آن ضمن آموزش عمومی و تخصصی نمایندگان، آنها را به سمت فروش در رشته‌های غیر ثالث و درمان سوق می دهیم.
امیری زاده با اعلام تصویب دستورالعمل رتبه‌بندی و اعطای تسهیلات نمایندگان ادامه داد: برای تقویت همگرایی و انگیزش شبکه فروش از همه ظرفیتها استفاده کرده و ضمن توسعه آموزش و توانمند سازی نمایندگان، خدمات ویژه‌ای به آنان ارائه خواهیم کرد.
وی با اشاره به تعداد زیاد شعب در شرکت و به صرفه نبودن فعالیت برخی از آنها گفت: طبق برنامه‌ای که داریم کارایی و اثربخشی شعب و میزان اثرگذاری و مقرون به صرفه بودن فعالیت آنها برای شرکت بررسی می‌‌شود و نتایج آن در کمیته‌ای مطرح و پس از آن برای ادامه فعالیت شعب یا ادغام و نحلال آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.
♦️بهبود تجربه مشتریان
معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا «بهبود تجربه مشتریان» را از جمله اهداف کلان عنوان کرد و گفت: در این راستا ابتدا باید وفاداری را در سطوح سازمانی افزایش دهیم؛ چرا که کارکنان وفادار، مشتریان را وفادار می‌سازند و رضایتمندی را درون آنها ایجاد می کنند.
وی ادامه داد: در مرحله بعد، پالایش مشتریان را در دستور کار داریم که در این برنامه، رضایت سنجی نرخ و شرایط، گستردگی و ضریب خسارت هر مشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد و متناسب با نتایج بررسی، خدماتِ خرسند ساز به مشتریان ارائه می‌کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به ظرفیت بالای همکاران، شعب و نمایندگان پس از اجرای سیاست‌های جدید، شاهد پیشرفت محسوسی در بیمه سینا خواهیم بود.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی