۲۷ مهر ۱۴۰۳ | 15:50
کد خبر : 185881

حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز؛

نویدبخش تحولات گسترده و مثبت

شرکت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های حمل و نقل تهران و خودرو تبریز خوش درخشید.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ایران خودرو دیزل، این مجموعه صنعتی با رویکرد برقی‌سازی محصولات در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران حضور یافت و در فاصله ۳ روز نیز محصولات خود را در نمایشگاه خودرو تبریز در معرض دید عموم قرار داد که این امر با استقبال گسترده بازدیدکنندگان همراه بود.

بر این اساس، ایران خودرو دیزل با دو رویکرد و محصولاتی متفاوت در دو نمایشگاه اخیر برگزار شده در کشور حضور یافت که این امر حاکی از عزم و اراده بزرگترین خودروساز تجاری کشور برای توسعه محصول و افزایش سهم بازار در میان تجاری سازان کشور است.

بر اساس این گزارش، ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل تهران، علاوه بر نمایش محصولات تولیدی خود نظیر کامیونت آرنا پلاس، ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی و اتوبوس برقی ۱۲ متری، محصول جدید ون توانو را نیز در معرض دید عموم قرار داد. البته، نمایش محصولات برقی در رده‌های مختلف نظیر: اتوبوس ۱۸ متری، مینی بوس ۲۳ نفره، ون مسافری و مینی ون باری K3 برای نخستین بار در کشور رقم خورد.

این گزارش حاکیست، در نمایشگاه تبریز نیز ایران خودرو دیزل علاوه بر نمایش محصولات تولیدی، برای نخستین بار نسل جدید کامیون های فوتون H4 و H5 را با مشخصات فنی جدید و استانداردهای ۸۵ گانه به نمایش گذارد تا بدین وسیله، برنامه های خود را برای عرضه این محصولات پر طرفدار که عنوان پر فروش ترین کشنده های داخل کشور را یدک می کشند را اعلام نماید.

گفتنی است، ایران خودرودیزل بزرگترین تولید کننده خودروهای تجاری در کشور است و در حال حاضر بیشترین سهم از تولید خودروهای تجاری در کشور را در اختیار دارد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی