۲۱ مهر ۱۴۰۳ | 18:48
کد خبر : 185044

در گفت‌وگویی ویژه با امیر باقرپور، مدیر شرکت حامی پارس و یکی از نمایندگان موفق بیمه سینا

تحولی در بیمه‌های مسئولیت پزشکان / نقش مؤثر فضای مجازی در فروش بیمه‌های مسئولیت پزشکان

به گزارش برداشت روز، در گفت‌وگویی با امیر باقرپور، مدیر شرکت حامی پارس و یکی از نمایندگان موفق بیمه سینا در حوزه بیمه‌های مسئولیت پزشکان، به بررسی فعالیت‌های این نمایندگی حقوقی در مشهد و تأثیر فضای مجازی بر فروش بیمه پرداخته‌ایم. با راه‌اندازی یک صفحه تخصصی در اینستاگرام، این شرکت توانسته است توجه هزاران پزشک را جلب کرده و با برگزاری جشنواره‌های ویژه، شرایط مناسبی برای خرید بیمه‌نامه مسئولیت فراهم کند. باقرپور در این گفتگو به اهمیت تبلیغات در فضای مجازی و نقش آن در رشد فروش بیمه‌ها اشاره می‌کند.
کیوسک خبر ـ وی درباره فعالیت‌های این نمایندگی حقوقی در مشهد گفت: ما در سالهای گذشته به عنوان نماینده حقیقی بیمه سینا فعال بودیم و در حال حاضر در قالب شرکت حقوقی در شبکه فروش کار خود را با قدرت بیشتری ادامه می‌دهیم.
امیر باقرپور افزود: از حدود ۳ سال پیش برای تمرکز بیشتر بر حوزه بیمه‌های مسئولیت پزشکان اقدام به راه اندازی یک صفحه تخصصی در اینستاگرام کردیم و در آن صفحه، طرحهای بیمه‌ای و شرایط و پوششها را برای پزشکان شرح دادیم. خوشبختانه در حال حاضر حدود ۸ هزار پزشک این صفحه را دنبال می‌کنند و ما از این طریق توانستیم بیمه مسئولیت پزشکان را در طول سال به طور گسترده بفروشیم.
وی افزود: خوشبختانه برگزاری جشنواره به ما کمک کرد که شرایط استثنایی برای مشتری ایجاد کرده و بتوانیم بیش از گذشته پزشکان را برای خرید بیمه نامه مسئولیت ترغیب کنیم چون شرایط، پوششها و نرخ حق بیمه به نحوی بود که جذابیت زیادی داشت.
باقرپور با اشاره به اهمیت فضای مجازی در فروش و بازاریابی بیمه گفت: در حال حاضر،‌ فضای مجازی بستری مهم برای جذب مشتری و تبلیغات است و استمرار حضور و هزینه کردن برای تبلیغات می‌تواند اثر بسزایی در رشد فروش داشته باشد.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی