۱۶ مهر ۱۴۰۳ | 00:46
کد خبر : 184217

بانک قرض الحسنه رسالت برگزیده جایزه نوآوری اجتماعی شد

بانک قرض الحسنه رسالت برنده بالاترین سطح جایزه نوآوری اجتماعی کشور(جانا) شد و نشان شمس این جایزه به دلیل طرح نوآورانه نظام وام قرض الحسنه بدون کارمزد به محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اعطا شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی، این جایزه دارای سه سطح با عناوین امید، سپهر و بالاترین سطح آن شمس است که جایزه شمس جانا به طرح هایی تعلق می گیرد که اثرات اجتماعی پایدار و گسترده دارند و موفق به ایجاد تحول های بزرگ در عرصه اجتماعی شدند.

این مراسم با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور، احمد میدری وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، زهرا بهروز آذر معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور به منظور معرفی و قدردانی از برترین های جایزه نوآوری جانا در تالار وحدت برگزار شد.

بانک قرض الحسنه رسالت, [۰۶.۱۰.۲۴ ۱۱:۵۸]
[In reply to بانک قرض الحسنه رسالت]
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این مراسم با تاکید بر اینکه این بانک با رویکرد ارائه خدمات به صورت دیجیتال و حرکت در مسیر بانکداری اجتماعی به دنبال کاهش هزینه ها است، به عملیاتی کردن نظام وام قرض الحسنه بدون کارمزد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در یک سال اخیر دو میلیون فقره وام بدون کارمزد با میانگین ۷۵میلیون تومان در بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت شده است.

محمدحسین حسین زاده با اشاره به اینکه به نمایندگی از جمع کثیری از راهبران و رهیاران اجتماعی، کار بزرگی را با شعار همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی رهیاری می کنیم، اظهارداشت: حداقل پنج هزار رهیار اجتماعی در سراسر کشور کار مشاوره و همراهی ۱۰میلیون عضو را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰میلیون عضو از خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت بهره مند می شوند، افزود: شعار ما بانکی اجتماعی با خدماتی نوین است و سعی در ارائه خدمات آسان، ارزان و شرعی داریم.

گفتنی است جایزه نوآوری اجتماعی(جانا)، رویدادی مبتنی بر شبکه ‌سازی و گفتمان ‌سازی نوآورانه با هدف بهره ‌گیری از ظرفیت ‌های مختلف به منظور تقویت و توسعه زیست ‌بوم نوآوری اجتماعی کشور است و در این آئین از ۱۰ برگزیده در بخش های امید، سپهر و شمس جانا با اهدا لوح و تندیس تجلیل بعمل آمد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی