۱۳ مهر ۱۴۰۳ | 14:43
کد خبر : 183876

راهنمای خرید دستگاه بخور و رطوبت ساز از سایت برداشت روز قسمت اول

انتخاب بهترین دستگاه رطوبت ساز بستگی به هدف استفاده شما داره. در واقع قبل از خرید دستگاه بخور باید مشخص کنین برای چه محیطی نیاز به دستگاه دارین. همچنین بودجه خود را تعیین کنین تا بتونین دستگاهی با امکانات عالی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه تهیه نمایین.

به گزارش برداشت روز، مثلا اگه برای رفع علائمی نظیر خشکی گلو و خشکی پوست نیاز به دستگاه بخور دارین باید دستگاهی با بخار خروجی سرد تهیه کنین و در مقابل اگه برای تسکین گرفتگی بینی، عفونت‌های مجاری تنفسی، کاهش شدت درد و سرفه‌های خشک به رطوبت‌ساز نیاز دارین باید بخار خروجی گرمی داشته باشه.

در این سایت به شما خواهیم گفت قبل از خرید دستگاه بخور باید به چه نکاتی توجه کنین تا در زمان خرید انتخاب هوشمندتری داشته باشید. بنابراین با ما همراه باشید

انواع دستگاه بخور
انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود داره. پس در قدم اول از راهنمای خرید رطوبت ساز سرد و گرم باید با انواع دستگاه‌های بخور آشنا بشین تا متناسب با نیازتان خرید کنین.

دستگاه با بخار خروجی سرد: از این دستگاه برای رفع خشکی پوست، رفع خارش چشم، رفع خشکی گلو و مجاری تنفسی و بهبود انواع آلرژی استفاده می‌شه.
دستگاه با بخار خروجی گرم: در واقع هدف استفاده از این دستگاه تسکین گرفتگی بینی، رفع عفونت‌های ریه، بهبود سرفه‌های خشک، رفع آکنه وغیره هست. (مقاله مرتبط: تفاوت دستگاه بخور گرم و سرد در چیست؟)
بخارساز اولتراسونیک: از امواج اولتراسونیک برای تولید بخار استفاده می‌شه.
رطوبت ساز بخاری: گرمای تولیدی این دستگاه سبب تولید بخار می‌شه.
مزایای استفاده از دستگاه رطوبت‌ساز
استفاده از دستگاه بخور فواید متعددی داره. جلوگیری از خشکی پوست، خشکی چشم و مشکلات سینوسی تنها تعدادی از فواید بی‌شمار دستگاه بخور هست. همچنین از این دستگاه برای درمان آلرژی، سرماخوردگی و خونریزی بینی ناشی از هوای خشک نیز کمک می‌گیرن.
علاوه بر این، می‌تونه علائم ناشی از خروپف را کاهش بده. انتخاب دستگاه رطوبت ساز مناسب می‌تونه در زمینه هنر مانند حفظ کیفیت نقاشی‌ها، پارکت‌ها و مبلمان چوبی نیز کمک کنه.

تجارتخانه آراد برندینگ