به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی در این جلسه ابتدا اهمیت موضوع جهاد تبیین و اهداف و تاثیرات آن برای بیان دستاوردها ، موفقیت ها و اقدامات پست بانک ایران و روش ها و ابزارهای موثر در این زمینه برای حاضران تشریح و عملکرد هر یک از مدیریت شعب استان ها و مناطق تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
در ادامه جلسه رویکرد رسانه ای ، تبلیغاتی و اطلاع رسانی ، بهره گیری از جلسات حضوری ، بازار یابی ، بهره گیری از رویداد های محله محور و سایر روش های ابتکاری اثر بخش برای اجرای برنامه جهاد تبیین تاکید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست تعدادی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی استان ها و مناطق تهران نقطه نظرات ، دیدگاهها و پیشنهادات خود را برای اجرای بهینه برنامه «جهاد تبیین» و شاخص های ارزیابی عملکرد ارائه کردند و به سئوالات مطروحه پاسخ داده شد.