۱۰ مهر ۱۴۰۳ | 13:44
کد خبر : 183488

بانکداری ویدئویی، دستاوردی دیگر از بانک‌ ملت

بانکداری الکترونیکی یکی از مهم ترین دستاوردهای مهم امروز صنعت بانکداری است.

به گزارش برداشت روز،  بانکداری الکترونیکی یکی از مهم ترین دستاوردهای مهم امروز صنعت بانکداری است.سهولت انجام خدمات بانکی توسط بانکداری الکترونیک باعث شده تا مشتریان بانک‌ها از این حوزه استقبال کنند چرا که با یک گوشی هوشمند با استفاده از اینترنت با نصب اپلیکیشن و سرویس بانکداری موبایلی همه مشتریان خدمات بانکی می‌توانند تراکنش‌های بانکی مد نظر خود را به ساده‌ترین شکل ممکن به صورت ۲۴ ساعته انجام دهند. عملیات بانکی از جمله بررسی حساب، انتقال وجه،پرداخت قبض و سایر خدمات بانکی توسط اپلیکیشن‌های موبایل بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک قابل انجام است. امروزه همه بانک‌ها اپلیکیشن مختص خود را طراحی کرده و در دسترس مشتریان قرار می‌دهند.بانک ملت، نیز سعی کرده است که از خدمات نوین بانکداری الکترونیک در حوزه رضایتمندی مشتریان خود به نحو احسن استفاده کند. یکی از اقدامات مهم این بانک عامل برای نخستین بار در کشور بانکداری ویدئویی بوده که در بستر سامانه مگابانک (یک اپلیکیشن بانکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود همزمان از سرویس‌های بانکی و پیام رسان استفاده نمایند)ارائه شده، در دسترس تمامی مشتریان قرار گرفت.این محصول جدید دیجیتال طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک ملت در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳رونمایی شد.
از مهمترین مزایای بانکداری ویدئویی، حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری،امکان پاسخ به درخواست‌ها و ارائه مشاوره اختصاصی به مشتریان وکسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی با احراز هویت غیرحضوری است.
تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است .
این خدمت در گام نخست به مشتریان ارزنده بانک ارائه می شود و در آینده قابلیت عرضه به تمامی مشتریان را دارا ست.
بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی با تکیه بر فناوری ارتباط ویدیویی زنده، بستری امن را برای ارائه انواع خدمات بانکی فراهم می‌سازد و از این پس تمامی مشتریان حقیقی ایرانی می‌توانند با نصب یا به روزرسانی آخرین نسخه منتشرشده سامانه مگابانک و انتخاب گزینه بانکداری ویدیویی، این خدمت جدید را دریافت کنند.

تجارتخانه آراد برندینگ