۰۹ مهر ۱۴۰۳ | 00:34
کد خبر : 183243

آیین پاسداشت روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر برگزار شد

آیین پاسداشت روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، دکتر فرهاد جهانگیری مدیر عامل شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیردر پاسداشت سالروز هفتم مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی که در محل ایستگاه آتش نشانی مجتمع پتروشیمی قائد بصیر برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش همکاران این واحد بر لزوم دقت و رعایت هر چه بیشتر الزامات و استاندارد های ایمنی و آتش نشانی تاکید کرد.

ایشان با اشاره به مخاطرات موجود در این حوزه، حرکت در مسیر نجات جان انسان ها را حرکت در مسیر الهی بر شمردند و افزودند، یکی از پر خطر ترین مشاغل دنیا فعالیت در این زمینه است.

ایشان در ادامه از فداکاری های همکاران آتش نشانی در مجموعه های نفتی گفتند و خاطر نشان کردند، مخاطرات آتش نشانان در پتروشیمی از کلیه قسمت حوزه نفت بالاتر است تا جایی که در برخی حوادث و حریق ها فرصت عکس العمل برای حرفه ای ترین افراد در این صنعت کمتر از یک ثانیه است و اساسا اتفاقات و حوادث در پتروشیمی قابل مقایسه با دیگر بخش ها نیست و این موضوع اهمیت حضور شما عزیزان برای شرکت را دوچندان کرده است.

مدیر عامل قائد بصیر، با تاکید بر رعایت کلیه جوانب ایمنی و نظارت همکاران ایمنی بر امور اجرایی و فرآیندی به ریاست مجتمع نیز تاکید کردندکه پیوست HSE با دقت نظر ویژه ای در کلیه امور اجرایی و پیمان های آتی شرکت مورد توجه قرار گیرد.

دکتر جهانگیری در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران واحدهای مختلف شرکت به طور خاص همکاران ایمنی و آتش نشانی از خداوند متعال محیطی ایمن و سلامت را برای مجموع طلب نمودند.

هفتم مهر ماه بهانه ای است برای قدردانی از تلاش های ارزنده ی آتش نشانان ایثارگر و نیروهای خدوم واحد ایمنی که با فداکاری و از خودگذشتگیَ علاوه بر حفظ جان کارگران و کارکنان، زمینه‌ی تولید مستمر توام با امنیت و ایمنی را فراهم نموده‌اند.

تجارتخانه آراد برندینگ