به گزارش برداشت روز،به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک بهمنظور پیشبرد اهداف مشتریمداری و در راستای یکپارچهسازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرها، مغایرتها، شکایتها و… اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان میتوانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبههای این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل (info@bpi.ir) اعلام و پیگیری کنند.
خدمات ارائهشده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفتهاست. بهطوریکه طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۶ هزار تماس به شکلهای مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و …) با این مرکز گرفتهشدهاست که نسبت به چهار ماهه اول سال ۱۳۹۸، رشدی معادل ۱۳۰ درصد داشتهاست. خدمات کارت و رمز پویا، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایلبانک)، استعلام حوالههای بینبانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و … از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آنها با مرکز صورت میگیرد.
سامانه تلفنی بانک پاسارگاد
مشتریان و ذینفعان بانکپاسارگاد میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروههای مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاعرسانی، باشگاه مشتریان، امورسهام، پشتیبانی پایانههای فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزشها و دسترسیهای لازم به سامانههای مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماسها هستند.
امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود و ثبت و پیگیری درخواستها از سامانه پیشنهاد
در مرحلهی اول مشتری با ورود به این سامانه به آدرس (www.bpi.ir/crm) ثبتنام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد میکنند. در مرحلهی بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت میکنند. در مرحلهی سوم سؤالات و گزارشهای مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانهی ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. مشتری میتواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کنند و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همهی مردم اعم از مشتریان و غیر مشتریان بانک پاسارگاد است.
قدردانی از مشارکت مشتریان
بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان بر اساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از ۱ تا ۲۰ میلیون ریالی اهدا میکند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت انتقاد، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص میدهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت و مشتری میتواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.
دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار۲۴ ساعت گذشته بدون تماس با بانک
در صفحهی مرکز ارتباط با مشتریان بانکپاسارگاد سؤالات پرتکراری ۲۴ ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شدهاند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخشهای ذکر شده، این قسمت میتواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان میشود این سؤالات و پاسخهای آنها بهدلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRMبانک دارند، به صورت لحظهای به روز میشوند.