۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | 17:42
کد خبر : 1831

انواع بیمه‌نامه با تخفیف‌هایی از پنج تا ۷۰درصد به بیمه‌گذاران ارایه می‌شود/ تسهیلات ویژه بیمه‌کوثر در ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی

بیمه‌کوثر به‌مناسبت سالگرد بزرگداشت ایام‌ا… پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، انواع بیمه‌نامه‌های این شرکت را طی ۱۰روز آینده با تخفیف‌های ویژه‌ به بیمه‌گذاران ارایه می‌کند.

به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط‌عمومی و اعلام مدیر بازاریابی و فروش بیمه‌کوثر، در این ایام بیمه‌نامه‌های بدنه اتومبیل تا ۷۰درصد تخفیف، بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی تا ۲۵درصد، بیمه‌نامه‌های مسئولیت و حوادث تا ۲۰درصد، بیمه‌نامه‌های مهندسی تا پنج‌درصد و بیمه‌‌نامه‌های پول و باربری با ۱۵درصد تخفیف به متقاضیان عرضه خواهد شد.

لاله کریمی افزود: در ایام‌ا… پیروزی انقلاب اسلامی بیمه‌نامه ‌حامی نیز در فروش گروهی با تخفیف ۱۰درصدی به متقاضیان ارایه می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش بیمه‌کوثر گفت: در دهه مبارک فجر طرح ترکیبی صندوق عقب برای بیمه‌نامه‌های باربری، شخص‌ثالث و بدنه با ۱۵درصد تخفیف (علاوه بر تخفیف‌های ارایه شده برای بیمه‌نامه‌های ذکر شده) ارایه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: هموطنان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی سرپرستی‌ها و نمایندگی‌های بیمه کوثر در سراسر کشور به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت به‌نشانیwww.kins.ir مراجعه کنند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی