۰۸ مهر ۱۴۰۳ | 14:16
کد خبر : 183073

کامل ترین راهنمای خرید بخاری گازی و برقی از سایت برداشت روز قسمت اول

مطالعه‌ی راهنمای خرید بخاری، اولین قدمی است که برای خرید یک بخاری گازی جدید باید بردارید و ما قصد داریم این کار را برایتان ساده‌تر کنیم.

به گزارش برداشت روز،  آخرین روز شهریورماه را که پشت سر میگذاریم به یکباره آنقدر هوا دلنشین و مطبوع می‌شود که دلمان میخواهد هر روز به خیابان رفته و زیر درخت‌های برگ‌ریزان قدم بزنیم. اما رفته‌رفته سوز سرما به زیر لباس‌های نازک‌مان می‌خزد و ما را وادار میکند تا به لباس‌های گرم وپشمی روی‌بیاوریم. هرچه جلوتر می‌رویم میبینیم که این ترفند هم کافی نیست و با پوشیدن چندین دست لباس هم سرما از تن‌مان بیرون نمی‌رود. درست همینجاست که به خرید انواع مدل بخاری فکر میکنیم. اگر شما هم قصد خرید جدیدترین مدل بخاری را دارید تا پایان این راهنمای خرید بخاری با سایت برداشت روز همراه باشید.
مشخصات بخاری گازی خوب چیست؟
قبل از آنکه مشخصات بخاری گازی خوب را برایتان بگویم بهتر است شما را با انواع مدل بخاری آشنا کنم تا انتخاب بهتر و آگاهانه‌ای داشته‌باشید.

انواع مدل بخاری

بخاری برقی
این نوع بخاری‌ها با نیروی الکتریکی کار میکنند که خوشبختانه همه‌جا در دسترس شماست.این دستگاه‌ها بدون دودکش بوده و معمولا سایز کوچکی دارند، به همین‌دلیل شما میتوانید هر زمان که احساس نیاز کردید آن را با خود جابه‌جا کنید. بخاری‌های برقی خود به دو دسته تقسیم می‌شوند:

بخاری برقی فن‌دار
بخاری برقی تابشی
بخاری برقی فن‌دار به تازگی در اکثر کافه‌هایی که فضای باز دارند استفاده می‌شود. احتمالا آن‌ها را به صورت یک پنکه پایه‌بلند که باد گرم از آن خارج‌می‌شود دیده‌اید.در جلوی المنت این بخاری‌ها یک فن قرارداده می‌شود تا باد گرم را به تمام نقاط اتاق هدایت کنند. میزان گرمای تولیدی و همچنین مصرف برق این بخاری‌ها نسبت به سایر بخاری‌های برقی بیشتر است، اما نشستن جلوی باد گرم آن‌ها نیز لذتی دارد که قابل توصیف نیست! همچنین اگر میخواهید هرچه سریعتر فضایی را گرم کنید، راهنمای خرید بخاری توصیه میکند که از این مدل استفاده کنید. البته بهتر است که در فضاهای مرطوب از آن‌ها استفاده نشود.

بخاری برقی تابشی را هم همه‌ی ما میشناسیم. بخاری‌های برقی کوچک و مستطیلی که در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود از این نوع هستند. انواع مدل بخاری برقی تابشی از یک سطح براق در پشت المنت‌هایشان بهره می‌برند که باعث می‌شود گرما را به اتاق بازتاب داده و فضا را گرم کنند. البته برای اتاق‌های بزرگ چندان مناسب نیستند.

از نقاط ضعف بخاری برقی میتوان به هزینه‌ی بالا و از کار افتادن آن‌ها در صورت قطعی برق اشاره کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ