۰۷ مهر ۱۴۰۳ | 14:32
کد خبر : 182889

پاییز امسال به کجا برویم؟؟؟؟/ دریاچه شورمست

دریاجه شورمست، یکی از زیباترین مقصدها برای سفر در پاییز.

به گزارش برداشت روز،  دریاچه‌ی شورمست از آن دسته مناطقی است که وقتی پایتان به آنجا می‌رسد به‌احتمال‌زیاد روحتان پرواز خواهد کرد و شاید گمان کنید که اینجا حتماً تکه‌ای از بهشت است. این منطقه می‌تواند یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد گردشگری ایران در پاییز باشد. پس اگر می‌خواهید خاطراتی به‌یادماندنی در طبیعت داشته باشید به این دریاچه سری بزنید. دریاچه شورمست در سوادکوه قرار دارد.

از دیگر جاهای دیدنی سوادکوه می‌توانیم به پل و تنگه ورسک، جنگل ارفع ده، غار اسپهبد خورشید، آلاشت و جنگل راش اشاره کنیم. همچنین در این منطقه باوجود بکر بودنش، امکانات تفریحی مانند قایق‌رانی، ماهیگیری، دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری هم وجود دارد.

۳- روستای افجه

روستای افجه در فاصله‌ی ۵ کیلومتری لواسان واقع شده است.
سفر به روستای افجه برای ساکنان تهران می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر را رقم بزند. افجه بهشت کوچک آرامی در اطراف تهران است. می‌توانید در فصل پاییز یک آخر هفته و حتی یک نصف روز را برای دیدن این روستا بگذارید و روحتان را جلا دهید. این روستا در فاصله‌ی ۵ کیلومتری لواسان واقع شده است. افجه یک روستا با قدمتی تاریخی است که دیدنی‌های بسیار جذابی را در دل خود گنجانده است. برخی از این دیدنی‌ها عبارت‌اند از: آبشار پسچویک، آبشار موآب، دشت هویج، محله چراغان، قصر ناصرالدین‌شاه، دشت لار، قلعه ساکا، حمام قاجار و غیره.

تجارتخانه آراد برندینگ