۰۷ مهر ۱۴۰۳ | 14:29
کد خبر : 182882

قیمت PS5 Pro ویژه ۳۰ سالگی پلی استیشن مشخص شد

قیمت مجموعه کنسول‌ها و لوازم جانبی ویژه ۳۰ سالگی پلی استیشن با شروع پیش‌خرید این محصولات مشخص شد.

به گزارش سایت برداشت روز، شرکت سونی اخیرا مجموعه منحصربه‌فردی از کنسول‌ها و لوازم جانبی را به‌بهانه ۳۰امین سالگرد پلی استیشن معرفی کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پیش‌خرید این محصولات آغاز شده است. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، باندل PS5 Pro – ۳۰th Anniversary Limited Edition به‌عنوان گران‌ترین عضو این مجموعه با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار در پلی استیشن دایرکت به‌فروش می‌رسد. این باندل شامل دیسک درایو نمی‌شود که برای تهیه آن باید ۸۰ دلار هزینه کرد.

نظر به اینکه تنها ۱۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه PS5 Pro ویژه ۳۰ سالگی پلی استیشن تولید می‌شود، موجودی این محصول به‌سرعت به پایان رسید. درحال‌حاضر افراد سودجو این باندل را با قیمت‌های سرسام‌آوری در اروپا و انگلستان می‌فروشند. باندل پلی استیشن ۵ پرو تنها محصولی نیست که به‌بهانه ۳۰امین سالگرد پلی استیشن فروخته می‌شود و می‌توان باندل پلی استیشن ۵ دیجیتال را با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار و نسخه ویژه پلی استیشن پورتال و دوال‌سنس اج را هر یک به قیمت ۲۱۹.۹۹ دلار خریداری کرد.
قیمت ۷۹.۹۹ دلار برای نسخه ویژه کنترلر دوال‌سنس معمولی در نظر گرفته شده است، اما تمام محصولات مجموعه ۳۰ سالگی پلی استیشن تاکنون به‌فروش رفته است. این محصولات در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۳ (۲۱ نوامبر ۲۰۲۴) به‌دست خریداران می‌رسند و کنسول پلی استیشن پرو معمولی در تاریخ ۱۷ آبان ۱۴۰۳ (۷ نوامبر ۲۰۲۴) با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. بیل‌بیل‌-کان اخیرا قیمت باندل PS5 Slim و کنترلر دوال‌سنس ویژه ۳۰امین سالگرد پلی استیشن را به‌درستی فاش کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ