۰۴ مهر ۱۴۰۳ | 13:54
کد خبر : 182502

پاییز امسال کجا بریم؟؟؟؟

شهرهای جنوب ایران، شهرهایی که پاییز شروع فصل گردشگری آن‌هاست.

به گزارش سایت برداشت روز، شهرهای جنوبی محبوب‌ترین مقصدهای پاییز گردی
شهرهای جنوبی ایران یکی از محبوب‌ترین مقصدهای پاییز گردی برای طبیعت دوستان است. در روزهای پاییز این شهرها آفتاب ملایم‌تری دارند و از گرمای کشنده روزهای بهار و تابستان خبری نیست. سواحل خلیج‌فارس و دریای عمان یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر در پاییزند. جزیره‌های کیش و قشم در هرمزگان، شهرهای بندرعباس، بوشهر و گناوه و بندر چابهار در استان سیستان و بلوچستان در پاییز آب‌و‌هوای معتدل و مطبوعی دارند و خلوت‌تر از بقیه روزهای سال‌اند.

یکی از بهترین زمان‌های سفر به بندرهای جنوبی آبان ماه است در این ماه آب‌وهوای آن‌ها شبیه بهار است و شب‌های خنکی هم دارند.

اگر به شنا در آب‌های خلیج‌فارس هم علاقه دارید می‌توانید در پاییز به کیش سفر کنید و از بهترین وضعیت آب‌و‌هوایی آن لذت ببرید.
همچنین در نظر داشته باشید که پاییز به‌خصوص آذرماه بهترین فصل سفر به بندر گناوه است. بندر گناوه یکی از بنادر استان بوشهر است که به بازارهای جذاب با اجناس خارجی و قیمت مناسب معروف است. در این فصل شما می‌توانید بهترین استفاده را هم از بازارها و هم از مناطق تفریحی و زیبای بندر گناوه داشته باشید.

روستاگردی و زندگی در محیطی صمیمی

روستاگردی یک نوع از گردشگری است که طرفداران زیادی دارد.
با گسترش صنعت توریسم انواع گردشگری به سفرها اضافه شده است و روستاگردی هم نوعی از گردشگری است که طرفداران زیادی دارد. روستاگردی علاوه بر اینکه به دور شدن کوتاه‌مدت از زندگی شهرنشینی کمک می‌کند، باعث رونق اقتصادی در روستاها و آشنایی با فرهنگ و زندگی ساده و صمیمی روستاییان هم می‌شود.

روستاهایی که در منطقه‌های قشلاقی و گرمسیر قرار دارند از مقصدهای مناسب سفر در پاییزند. روستاهایی مانند ابیانه در کاشان،‌ مصر و خندق در اصفهان، مجن در طبس و دهسلم در خراسان جنوبی از دیدنی‌ترین روستاهای ایران در پاییز هزار رنگ‌اند.

فراموش نکنید اگر قصد یک سفر کم‌هزینه و به‌صرفه را دارید روستاگردی یکی از بهترین شیوه‌های سفرهای ارزان است. با انتخاب و اجاره روزانه خانه و سوئیت در در ابیانه یا روستای مصر به دیدن جاذبه‌های طبیعی این روستاها بروید و از همنشینی با روستاییان ساده و صمیمی لذت ببرید.

تجارتخانه آراد برندینگ