۰۳ مهر ۱۴۰۳ | 14:25
کد خبر : 182295

روستای وردیج جاذبه ای بکر و افسانه ای نزدیک تهران برای طبیعت گردی یک روزه از سایت برداشت روز قسمت هفتم امکانات تفریحی روستای وردیج

در روستای وردیج، فرصت‌های متنوعی برای تفریح و سرگرمی در دل طبیعت وجود دارد. می‌توانید از کمپینگ در کنار چشمه‌های زلال لذت ببرید، با دوربین خود به عکاسی از مناظر بکر و زیبای کوهستانی بپردازید، یا در مسیرهای طبیعت‌گردی به قدم زدن بپردازید و آرامش کوه‌های سرسبز را تجربه کنید.

به گزارش برداشت روز،  در روستای وردیج، فرصت‌های متنوعی برای تفریح و سرگرمی در دل طبیعت وجود دارد. می‌توانید از کمپینگ در کنار چشمه‌های زلال لذت ببرید، با دوربین خود به عکاسی از مناظر بکر و زیبای کوهستانی بپردازید، یا در مسیرهای طبیعت‌گردی به قدم زدن بپردازید و آرامش کوه‌های سرسبز را تجربه کنید.
امکانات رفاهی روستای وردیج
در روستای وردیج، امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران فراهم شده است. در این روستا می‌توانید از یک درمانگاه کوچک برای نیازهای پزشکی اولیه استفاده کنید، و فروشگاه‌های محلی نیز نیازهای روزمره شما را برطرف خواهند کرد.
اگر قصد اقامت دارید، گزینه‌های ساده و سنتی برای خواب و استراحت وجود دارد، و برای صرف غذا و نوشیدنی، چند رستوران و کافه محلی در دسترس هستند که طعم‌های اصیل و خوشمزه‌ای را به شما ارائه می‌دهند.
اقامت در روستای وردیج
گزینه‌های اقامتی متنوعی برای راحتی گردشگران وجود دارد. می‌توانید تجربه‌ای نزدیک به طبیعت را با کمپینگ در دل کوهستان‌ها یا اجاره خانه‌های سنتی محلی تجربه کنید.

برای اقامت خاص و بومی، بومگردی‌های روستای وردیج و واریش، مانند بومگردی چشمه‌ساران و بومگردی کوه‌پایه انتخاب‌های عالی هستند.
همچنین، هتل‌هایی با امکانات مناسب در نزدیکی روستا، مانند هتل سبک‌کوه و هتل کوهستان، تجربه‌ای راحت و دلپذیر را برای شما فراهم خواهند کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ