۰۲ مهر ۱۴۰۳ | 13:42
کد خبر : 182112

راهنمای خرید شیرآلات از سایت برداشت روز قسمت سوم طراحی ظاهری

در موارد گوناگون، انواع شیرآلات ساختمانی که از لحاظ ظاهری دچار خط و خش شده‌اند یا حتی رنگ آن‌ها از بین رفته است، جلوه بدی در آشپزخانه، حمام، توالت و روشویی دارند. گاهی حتی به دلیل خراب شدن و آسیب شدید ظاهر یا بدنه شیر، تمیز کردن شیرآلات یا به اصطلاح برق انداختن آن‌ها ناممکن می‌شود.

به گزارش برداشت روز،  در موارد گوناگون، انواع شیرآلات ساختمانی که از لحاظ ظاهری دچار خط و خش شده‌اند یا حتی رنگ آن‌ها از بین رفته است، جلوه بدی در آشپزخانه، حمام، توالت و روشویی دارند. گاهی حتی به دلیل خراب شدن و آسیب شدید ظاهر یا بدنه شیر، تمیز کردن شیرآلات یا به اصطلاح برق انداختن آن‌ها ناممکن می‌شود. تمامی این مشکلات از محصولات بی کیفیت و شیرآلات نامرغوب نشأت می‌گیرند. در نتیجه هنگام خرید باید به سراغ مدل‌هایی رفت که با برخورداری از درجه کیفی لازم، ظاهر زیبا و شیک خود را در طول عمر مفید حفظ کنند.

به انضمام این مسئله، بهترین شیرآلات برای هر شخص می‌تواند مدلی باشد که در کنار بهره‌مندی از استانداردهای ضروری، ظاهری بر اساس طبع و سلیقه فردی داشته باشد. برای مثال خیلی از افراد علاقه دارند که رنگ شیر حمام با سرویس حمام همخوانی داشته باشد. البته برای تصمیم‌گیری درباره رنگ باید سعی بر انتخاب بهترین رنگ شیرآلات داشت تا حتی پس از گذر چندین سال بازهم همان حس زیبایی و تازگی را به بیننده القا کند.

 

اهمیت به مصرف بهینه آب

یکی از مهم‌ترین مسائلی که نباید هنگام خرید شیرآلات دست کم گرفت، اهمیت به مصرف بهینه آب است. در بسیاری از مدل‌های بی کیفیت تنظیم دما یا فشار آب لازم به میزانی زمان بر و سخت است که حجم زیادی از آب هدر می‌رود. در مقابل، محصولات با کیفیت و درجه یک را می‌توان به‌آسانی به‌صورت دلخواه تنظیم کرد و از هدر رفت آب به میزان چشمگیری جلوگیری نمود.

از جانب دیگر قطعات داخلی و جنس نامرغوب شیرآلات ساختمانی باعث می‌شود که پس از مدتی شیر دچار چکه آب شود و به همین آسانی میزان فراوانی از آب از دست برود و این مسئله از هر لحاظ به‌خصوص از نظر اخلاقی بسیار اشتباه است. در نتیجه باید به سراغ خرید شیرآلات و مدل‌هایی رفت که سازندگان آن به مصرف بهینه اهمیت فراوانی می‌دهند.
حتی جالب است بدانید امروزه توسط برند معتبر محصولاتی تولید می‌شوند که با طراحی منحصر به فرد نه‌تنها به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک می‌کنند، بلکه برعکس خیلی از شیرآلات نامعتبر در نهایت به مشکلاتی مثل کم شدن فشار آب منتهی نخواهند شد. این مزیت پرکاربرد تنها با به‌کارگیری قطعات داخلی با کیفیت ممکن خواهد بود که با جزئیات کامل آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تجارتخانه آراد برندینگ