۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | 18:04
کد خبر : 181793

سرپرست بیمه ایران در مجمع عمومی عادی فوق العاده :

پرداختی کارکنان بیمه ایران همراه با حمایت های رفاهی در اولویت ویژه قرار گیرد

سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران گفت: متناسب سازی پرداختی کارکنان بیمه ایران همراه با حمایت های رفاهی و معیشتی در اولویت ویژه بودجه سال آینده قرار گیرد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه ایران مبرقعی در جلسه عمومی عادی فوق العاده تصویب بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۴ که در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، با بیان این مطلب ابراز داشت: پرداختی کارکنان بیمه ایران باید با توجه به ماهیت تجاری و رسالت اجتماعی بسیار گسترده و موثر و التیام بخشی که برای مردم آسیب دیده جامعه دارند، متناسب باشد و تاکید دارم سطح حقوق و پرداخت های رفاهی افزایش یابد.
مبرقعی با بیان این که کارکنان بیمه ایران روزانه هزاران پرونده مردم صدمه دیده از تصادفات ،حوادث و رخدادهای مختلف را بررسی و به آسیب دیدگان مالی و جانی جامعه یاری می‌رسانند، اظهار داشت: ماهیت فعالیت بیمه‌گری دارای ویژگی‌های بسیار تخصصی و پیچیده و مستلزم صرف انرژی زیاد است و روزانه هزار و پانصد میلیارد ریال در کشور خسارت پرداخت می کنیم و این خدمت ملی با تلاش کارکنان متخصص و سخت کوش بیمه ایران میسر می شود.
سرپرست بیمه ایران با اذعان به دوران گذار صنعت بیمه و ورود به دنیای فناوری های نوین، بیان داشت: برای ورود به تحول دیجیتال و هوش مصنوعی که صنعت بیمه را دچار تحول اساسی خواهد کرد، لازم است نیروهای جوان، با انگیزه و متخصص داشته باشیم. وی ادامه داد: لازمه بکارگیری نیروی انسانی وفادار و تحول گرا برای صنعت بیمه، مدیریت مشفقانه و رضایت مندی کارکنان است.
سرپرست بیمه ایران در پایان با تاکید بر ایجاد فرایند پایدار و رو به رشد پرداختی به کارکنان، به اعضای مجمع عمومی گفت: انتظار دارم در تنظیم بودجه، پرداخت های رفاهی متناسب با فعالیت همکارانم در بیمه ایران دیده شود.

تجارتخانه آراد برندینگ