۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | 22:48
کد خبر : 181765

تداوم برگزاری دوره های آموزشی در راستای اهمیت یادگیری سازمانی در بیمه ما

کارگاه آموزش عمومی ویژه رابطین به منظور پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک با حضور کارشناسان ستاد مرکزی و شعب استان تهران بیمه "ما" برگزار شد .

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” رییس اداره آموزش این شرکت از برگزاری کارگاه آموزشی پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک خبر داد و گفت: در این کارگاه که در راستای اهمیت یادگیری سازمانی و اجرای تقویم آموزشی شرکت برگزار شد، کارشناسان ستاد و شعب استان تهران حضور داشتند.

مدرس این دوره آموزشی، جناب آقای دکتر مرادی بوده و طی این کلاس‌ها مباحث مهمی در خصوص استانداردهای مدیریت ریسک بر پایه ISO 31000 و اصول‌ و روش‌های پیاده سازی مدیریت ریسک در شرکت عنوان شد.

بر اساس این گزارش، رییس اداره آموزش بیمه “ما” با اشاره به مهم ترین رویکرد و برنامه های اداره آموزش و توسعه دانش بیمه “ما” افزود: توسعه و توانمندسازی کارکنان در حوزه های تخصصی و فنی ، تدوین برنامه عملیاتی سند راهبردی منابع انسانی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه های عمومی و مدیریتی از جمله این برنامه ها است.

ایزو ۳۱۰۰۰ خانواده‌ای از استانداردهای مدیریت ریسک است که توسط سازمان بین‌المللی استانداردسازی تنظیم شده‌است و هدف آن ایجاد اصول و راهنمایی‌های عمومی در مدیریت ریسک است.

تجارتخانه آراد برندینگ