۲۳ شهریور ۱۴۰۳ | 16:10
کد خبر : 180751

با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در پست بانک ایران تا نیمه شهریورسال جاری؛

مبلغ ۱۴.۹۴۳ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد

اداره کل اعتبارات بانک در چهاردهمین جلسه قرارگاه جوانی و جمعیت، از پرداخت 14.9430 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به 7 هزار و 193 نفر از ابتدای سال تا پایان نیمه شهریورماه، خبر داد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، از ابتدای سال تا پایان مردادماه، برای بیش از ۸۰ هزار و ۶۴۰ نوزاد متولد شده افتتاح حساب و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده و برای ۷۹ هزار و۸۱۰ نوزاد واریزی انجام شده است.
بر اساس این صورتجلسه، اداره کل اعتبارات بانک نیز، از پرداخت تسهیلات ازدواج به ۳ هزار و ۶۳۶ نفر به مبلغی معادل ۱۲.۰۸۰.۴۰۰ میلیون ریال تا پایان نیمه شهریورماه خبر داد و اعلام کرد: در همین بازه زمانی به ۳ هزار و ۵۵۷ زوج، بیش از ۲.۸۶۳.۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است.
همچنین اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گزارش، طراحی، درج اسلایدر و پوستر تسهیلات پرداخت شده بانک از ابتدای سال تا پایان تیرماه را در وب سایت بانک، رسانه‌ها، کانال و گروه‌های اجتماعی منتشر کرده است.
بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و در جهت اجرای برنامه‌های حمایتی و تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری همکاران، معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در مردادماه گذشته به ۱۹ نفر از کارکنان مبلغی معادل سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

تجارتخانه آراد برندینگ