۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | 15:32
کد خبر : 180587

عرضه صکوک مرابحه ۳۰۰ میلیارد تومانی شرکت پدیده شیمی جم

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، اوراق مرابحه شرکت پدیده شیمی جم (سهامی عام) به مبلغ 3000 میلیارد ریال جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز این شرکت در روز شنبه مورخ 1403/06/17 در نمادهای پدیده جم‌071 و پدیده جم‌072 منتشر شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، اوراق مرابحه مذکور با استفاده از خدمات تعهد پذیره‌نویسی شرکت تأمین سرمایه تمدن و صندوق سرمایه‌گذاری الماس کوروش و بازارگردانی شرکت تأمین سرمایه تمدن و صندوق اختصاصی بازارگردانی توازن کوروش با عاملیت فروش شرکت کارگزاری تامین سرمایه تمدن از طریق شرکت فرابورس ایران مورد عرضه عمومی قرار گرفت. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک توسعه صادرات ایران می‌باشد.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.

شایان ذکر است انتشار این اوراق در ادامه انتشارهای قبلی شرکت تامین سرمایه تمدن جهت تأمین مالی شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ می‌باشد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

تجارتخانه آراد برندینگ