۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | 14:30
کد خبر : 179711

تحلیل تکنیکال شیبا اینو: نمودارها و شاخص های کلیدی

تحلیل تکنیکال شیبا اینو (Shiba Inu) را می‌توانید بر اساس کلیدی‌ترین شاخص‌های فنی مانند میانگین متحرک (Moving Average)، نوسانگر ها، نقاط محوری (Pivot Point) و دیگرشاخص‌ها انجام دهید. در اینجا بررسی می‌کنیم که علاوه بر تاثیر رسانه بر شیبا اینو، چگونه با استفاده از ابزار‌های محبوب تحلیل تکنیکال معاملات خود را سودآورتر کنید.

به گزارش برداشت روز،  تحلیل تکنیکال شیبا اینو (Shiba Inu) را می‌توانید بر اساس کلیدی‌ترین شاخص‌های فنی مانند میانگین متحرک (Moving Average)، نوسانگر ها، نقاط محوری (Pivot Point) و دیگرشاخص‌ها انجام دهید. در اینجا بررسی می‌کنیم که علاوه بر تاثیر رسانه بر شیبا اینو، چگونه با استفاده از ابزار‌های محبوب تحلیل تکنیکال معاملات خود را سودآورتر کنید.

تحلیل تکنیکال چقدر برای خرید شیبا قابل اعتماد است؟

تجزیه و تحلیل‌های فنی به شما کمک می‌کند شرایط مطلوب برای خرید شیبا را بتوانید تشخیص دهید؛ زیرا مجموعه‌ای از شاخص‌های سازگار با استراتژی این رمز ارز را در کنار یکدیگر بررسی می‌کنید.

با این حال نباید کاملا به این رتبه‌بندی‌ها تکیه کنید؛ بلکه لازم است سایر اطلاعات را جمع‌آوری کنید. ممکن است حمایت یک شخص مشهور از این میم کوین، این رتبه‌بندی‌ها را در نمودار شیبا جا‌به‌جا کند.

میانگین متحرک یا مووینگ اورج (Moving Average) چیست؟

این شاخص محبوب و کاربردی که به اختصار MA نام دارد، یک دید کلی از روند تغییر شیبا را بدون در نظر گرفتن نوسان‌های ناگهانی و کوتاه مدت در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین سطوح حمایت و مقاومت برای نوسانگیری از طریق آن تعریف می‌شود.

با توجه به اینکه نمودار قیمت، نمودار مووینگ اورج را از بالا یا پایین قطع کند، صعودی و نزولی بودن قیمت تعیین می‌شود.

اسیلاتور ها کدام شاخص های تحلیل تکنیکال شیبا اینو هستند؟

اسیلاتور (Oscillator) شاخصی نوسان ساز است که بین دو مقدار بالا وپایین قیمت، باندهایی را ایجاد می‌کند تا معامله‌گر بتواند روندی که بین این دو مقدار نوسان ‌می‌کند را تشخیص دهد. این روند می‌تواند خنثی، فروش یا خرید باشد و نشان می‌دهد که رمز ارز بیش از حد فروخته شده (اشباع فروش) یا بیش از حد خریداری شده است (اشباع خرید).

بررسی نقاط محوری چه کمکی به تحلیل قیمت شیبا می‌کند؟

نقاط پیوت (Pivot Point) نقاطی هستند که قیمت ارز دیجیتال در آنجا یا به روند فعلی خود ادامه می‌دهد و یا روند معکوس می‌شود. این شاخص بر اساس رفتار گذشته قیمت شیبا در شناسایی سطوح مقاومت و حمایت قیمت به معامله‌گر کمک می‌کند.

معامله‌گران بسیاری از این شاخص برای پیش‌بینی سود و زیان خود استفاده می‌کنند و تصمیم به خرید یا فروش رمز ارز خود می‌گیرند.

آیا باید برای خرید شیبا اقدام کنیم؟

تحلیل تکنیکال شیبا اینو رتبه بندی چند شاخص فنی را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا معامله‌گران راحت‌تر بتوانند سودآور بودن خرید و فروش این ارز دیجیتال را شناسایی کنند.

ما در اینجا سه مورد از محبوب‌ترین شاخص‌های تحلیل فنی شیبا (مووینگ اورج، اسیلاتور و پیوت پوینت) را به شما معرفی کردیم؛ با این حال شاخص‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید.

بررسی نمودار قیمت این رمز ارز در روزهای گذشته تا امروز نشان می‌دهد که شرایط بازار همیشه تغییر می‌کند. در کنار تجزیه و تحلیل‌های فنی، اخبار را دنبال کنید و از سایر داده‌های موجود نیز استفاده کنید؛ همچنین در نظر داشته باشید که چه چیزهای دیگری به‌طور بالقوه روی قیمت شیبا اینو تاثیر می‌گذارد.

به‌طور کلی این ارز دیجیتال جزو میم کوین‌های مستعد شناخته می‌شود که توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بسیاری را در جهان به خود جلب کرده است.

تجارتخانه آراد برندینگ