۱۲ شهریور ۱۴۰۳ | 14:08
کد خبر : 179701

ساخت سایت رایگان به سادگی با یونی وودمات

الب وودمارت، یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس یا شاید بهترین قالب فروشگاهی است. یادگیری ساخت سایت که در گذشته رویای کاربران بود، امروزه تبدیل به واقعیت شده است. ما در این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت سایت رایگان بپردازیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

قالب وودمارت، یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس یا شاید بهترین قالب فروشگاهی است. یادگیری ساخت سایت که در گذشته رویای کاربران بود، امروزه تبدیل به واقعیت شده است. ما در این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت سایت رایگان بپردازیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

قالب وودمارت چیست؟

وودمارت بهترین قالب وردپرس فروشگاهی است که برای طراحی سایر انواع سایت نیز کاربرد دارد. تمرکز اصلی امکانات و دموهای این قالب در طراحی سایت فروشگاهی وردپرس بوده اما صفحه ساز المنتور، ویژوال کامپوزر و دموهای جدید این قالب امکان طراحی هر نوع سایتی را به شما می دهد؛ این سایت ها عبارتند از:

  • طراحی سایت های چند منظوره
  • طراحی سایت های خدماتی
  • طراحی سایت های شرکتی
  • فروشگاه محصولات مجازی و خدماتی
  • فروشگاه محصولات دانلودی
  • فروشگاه محصولات فیزیکی و ارسالی

برای تهیه این قالب به فروشگاه وودمارت مراجعه کنید.

طراحی سایت رایگان چگونه صورت می گیرد؟

در گذشته برای اینکه یک سایت را طراحی کنید، به یک برنامه نویس و طراح وب نیاز داشتید. هزینه های طراحی سایت نیز در این حالت بسیار زیاد بود، اما با توسعه تکنولوژی های طراحی سایت، تمام پروسه کدنویسی توسط نرم افزارهای حرفه ای این حیطه صورت می گیرد. یعنی تنها لازم است شما کار با یک نرم افزار را بلد باشید و کاملا رایگان و بدون هیچ کار پیچیده ای سایت خود را بسازید.

پیش نیاز های طراحی سایت کدامند؟

زمانی که در مورد یک نرم افزار حرفه ای، یک روش یا تکنولوژی جدید حرف می زنیم، اکثر کاربران تصور می کنند که لازم است تجهیزات مدرن و پیچیده ای داشته باشند. اما در مورد طراحی سایت رایگان اینگونه نیست و به تجهیزات سخت افزاری پیچیده ای نیاز ندارید. تنها یک کامپیوتر ساده برای انجام کارهای طراحی سایت کافی است.

بهترین نرم افزار ساخت سایت کدام است؟

انتخاب بهترین نرم افزار برای ساخت سایت رایگان بسیار ساده است. وردپرس، نرم افزاری بوده که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. پس طراحی سایت با استفاده از وردپرس قطعا انتخاب خوبی به شمار می رود. این نرم افزار بیش از ۴۰ درصد از سایت های دنیا را طراحی کرده است.

ساخت سایت ir چگونه است؟

گام اول در آموزش درست کردن سایت با وردپرس، انتخاب دامنه سایت است. دامنه سایت همان آدرس سایت بوده و در انتخاب دامنه سایت شما می توانید نام دلخواه را برای ساخت سایت ir انتخاب کنید. شیوه طراحی سایت کاملا یکسان بوده و شما هستید که دامنه سایت دلخواه خود را انتخاب می کنید.

آموزش نصب وردپرس روی هاست

چنانچه قصد دارید که سایت خود را به شکل واقعی روی دامنه و هاست اصلی نصب کنید، لازم است یک هاست مناسب وردپرس خریداری کنید. توصیه می شود از یک هاست لینوکسی بهره ببرید تا با وردپرس سازگار باشد. اکثر هاستینگ ها از CPanel استفاده می کنند، اما برخی از هاستینگ های ایرانی به علت وجود تحریم ها از کنترل پنل دایرکت ادمین بهره می برند.

تفاوتی ندارد که از کدام کنترل پنل برای مدیریت هاست استفاده می کنید، تنها باید متوجه شوید که پنل مدیریت هاست شما کدام یکی است. زمانی که وارد صفحه ورود پنل مدیریت خود می شوید، در بالای فرم ورود، لوگوی پنل مدیریت را مشاهده خواهید کرد؛ نام کنترل پنل روی لوگو درج شده است. موارد مورد نیاز برای نصب وردپرس عبارتند از:

  • خرید هاست یا یک کامپیوتر به منظور نصب وردپرس به صورت محلی
  • دانلود رایگان وردپرس
  • دانش ابتدایی کار با رایانه
  • اینترنت با سرعت ۱۲۸ کیلوبایت
  • پشتکار و علاقه زیاد به منظور ادامه کار با وردپرس
  • شروع یادگیری کار با وردپرس

نحوه خرید قالب وودمارت

قالب های وردپرس معمولا بین ۵۰ تا ۷۰ دلار در مارکت جهانی قیمت دارند. اما برخی از سایت ها نیز هستند که امکان دانلود رایگان قالب وودمارت را فراهم کرده اند. به هیچ وجه دنبال دانلود رایگان قالب های وردپرسی نباشید؛ زیرا تمام قالب یا افزونه های وردپرسی پولی که رایگان منتشر شده باشند، دستکاری می شوند.

در اکثر این قالب ها کدهای مخرب بین کدها اضافه شده است که خطرات زیادی را برای سایت شما ایجاد می کنند؛ در نتیجه باید قالب وودمارت را خریداری کنید تا با این مشکلات مواجه نشوید.

 آموزش نصب قالب وودمارت

قالب woodmart آموزش نصب قالب وودمارت

تا اینجای کار برای ساخت سایت رایگان، باید یک نسخه معتبر از قالب woodmart و افزونه های ضروری آن را خریداری کرده باشید. برای نصب قالب توصیه می شود از هاست کمک بگیرید؛ زیرا نصب از طریق پیشخوان نیز امکان پذیر است، اما آپلود فایل و نصب از پیشخوان ها معمولا با مشکلاتی همراه بوده که رفع آن ها ارزش ندارد. برای نصب قالب به صورت زیر عمل کنید:

  1. وارد بخش مدیریت فایل در هاست شوید.
  2. فولدر public_html
  3. فولدر wp_content
  4. فولدر themes
  5. فایل زیپ قالب را در این مسیر آپلود کنید
  6. فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید
  7. وارد پیشخوان وردپرس شوید
  8. منوی نمایش
  9. اکنون قالب نصب شده را فعال کنید

بهترین قالب برای طراحی سایت های فروشگاهی

ما در این مطلب به بررسی شیوه ساخت سایت رایگان با استفاده از وودمارت پرداختیم. همانطور که متوجه شدید وودمارت بهترین قالب برای طراحی سایت های فروشگاهی است که باید آن را از سایت های معتبر خریداری کنید. با نصب قالب وودمارت روی نرم افزار وردپرس خود می توانید یک سایت زیبا و کارآمد داشته باشید. حال تنها لازم است تا مدیریت سایت را یاد بگیرید تا بتوانید به خوبی سایت خود را کنترل کنید.

رپورتاژ آگهی

تجارتخانه آراد برندینگ