۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | 15:25
کد خبر : 179467

راهنمای سفر به زنجان از سایت برداشت روز قسمت چهارم

حمل و نقل عمومی در زنجان

در شهر زنجان یک فرودگاه بین‌المللی وجود دارد که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. در این فرودگاه، در زمان حج، پروازهایی به سمت مکه و مدینه انجام می شود. همچنین پروازهای مختلفی از این شهر به سمت شهر مشهد انجام می‌شود.

به گزارش برداشت روز،  راهنمای سفر به زنجان :
حمل‌ونقل عمومی در زنجان

در شهر زنجان یک فرودگاه بین‌المللی وجود دارد که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. در این فرودگاه، در زمان حج، پروازهایی به سمت مکه و مدینه انجام می شود. همچنین پروازهای مختلفی از این شهر به سمت شهر مشهد انجام می‌شود. در این فرودگاه ایستگاه تاکسی نیز وجود دارد. اگر با هواپیما به زنجان سفر کردید، می‌توانید برای رسیدن به هتل خود از این ایستگاه تاکسی استفاده کنید. پروازهای خارجی این فرودگاه به سمت ترکیه و جمهوری آذربایجان انجام می شود. برای رفت‌وآمد بین شهر زنجان تا فرودگاه می‌توانید از تاکسی‌های فرودگاه استفاده کنید یا با شماره ۱۳۳ تماس بگیری تا اگر داخل شهر هستید، برای شما تاکسی اعزام شود.
آدرس فرودگاه بین‌المللی زنجان: زنجان، کیلومتر ۱۵ جاده قدیم اردبیل

ایستگاه راه‌آهن زنجان

ایستگاه راه‌آهن زنجان از سال ۱۳۲۰ مشغول فعالیت ‌است و جزء ایستگاه‌های درجه یک ایران به حساب می‌آید. این ایستگاه در مسیرهایی مثل زنجان-مشهد، زنجان-تهران و زنجان-تبریز فعال است. بعد از آنکه به ایستگاه راه‌آهن زنجان رسیدید، می‌توانید از تاکسی‌های محوطه ایستگاه استفاده کنید تا به هتل خود در شهر زنجان برسید. اگر هم قصد دارید هزینه کمتری را بپردازید، می‌توانید از اتوبوس‌های شهری واقع در محوطه ایستگاه راه آهن زنجان استفاده کنید.
آدرس ایستگاه راه‌آهن زنجان: زنجان، بلوار شهید بهشتی، ایستگاه راه‌آهن زنجان

ترمینال اتوبوسرانی زنجان

ترمینال اتوبوسرانی زنجان در جنوب شهر قرار گرفته‌است. این ترمینال از یک ساختمان ۴ طبقه تشکیل می شود. از هر کجای شهر به‌راحتی می‌توانید به این ترمینال دسترسی داشته باشید.
آدرس ترمینال اتوبوسرانی زنجان: زنجان، بلوار خرمشهر، انتهای خیابان ولیعصر

 

هتل‌ها و محل‌های اقامتی زنجان

در شهر زنجان هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اقامت تان از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه هر کدام از این‌ها را توضیح می‌دهیم.

هتل های شهر زنجان

هتل‌های شهر زنجان را می‌توان به ۴ دسته ۱ ستاره، ۲ ستاره، ۳ ستاره و چهارستاره تقسیم‌بندی کرد. در ادامه با هرکدام از این تقسیم‌بندی‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

هتل‌های ۴ ستاره شهر زنجان

هتل بزرگ: یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ۴ ستاره شهر زنجان هتل بزرگ زنجان است که در ۵ طبقه ساخته شده‌است و ۴۸ اتاق برای پذیرایی از میهمانان دارد. با رزرو اتاق‌های این هتل می‌توانید چشم‌اندازی به جنگل‌ها و فضای سبز اطراف هتل داشته باشید.

هتل‌های ۳ ستاره شهر زنجان

هتل آسیا: یکی از هتل‌های قدیمی شهر زنجان است که در سه‌طبقه درست شده‌است. ۲۸ اتاق برای پذیرایی از میهمانان دارد. ازجمله امکانات آن می‌توان به پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۵ خودرو و اینترنت در لابی اشاره کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ