به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ مرجانه صابری در تشریح جشنواره فروش بیمههای زندگی بیان داشت: با توجه به اهمیت بیمههای زندگی برای آینده خانواده و همچنین تاکید مدیرعامل محترم بر توجه به این رشته بیمهای، برنامهریزی و هدفگذاری برای برگزاری این جشنواره با استفاده از ظرفیت شبکه فروش انجام شد.
?معاون فنی بیمههای اشخاص بیمه سینا افزود: هدف از برگزاری این جشنواره که از ۱۰ تیر تا ۳۱ مردادماه برگزار شد، توسعه خرده فروشی، شناسایی توانمندی و ظرفیت نمایندگان در بخش بیمههای زندگی و ایجاد حس رقابت سالم در میان شبکه فروش بود که خوشبختانه بخشی از این اهداف محقق شد.
?وی با بیان اینکه در حال حاضر توجه به بیمههای زندگی میتواند برای آینده فرزندان و نسل جدید مفید و موثر باشد، ادامه داد: با توجه به تنوع محصولات بیمهای در بخش زندگی، نمایندگان با شناسایی نیاز مشتری میتوانند محصول متناسب را ارائه و بازار خوبی ایجاد کنند.
?صابری تصریح کرد: در فرصت جشنواره ضمن برگزاری آموزشهای حضوری و آنلاین، نمایندگان بیشتری به عرصه فروش وارد شدند و تجربه جدیدی را آغاز کردند که امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد.
?وی ضمن قدردانی از شبکه فروش بابت مشارکت پرشور در جشنواره در خصوص برنامه های آتی در بخش بیمههای زندگی اظهار داشت: توانمندسازی نمایندگان در مناطق دارای ظرفیت بالای فروش، عملیاتی کردن سازمان فروش در استانهای فعال و دارای ظرفیت و همچنین برگزاری جشنوارههای منطقهای به فراخور مناسبتهای خاص با اولویت نمایندگان تخصصی عمر از جمله برنامههایی است که به تدریج، تدوین و اجرا خواهد شد.
?صابری ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همگرایی شبکه فروش و توسعه خرده فروشی در بیمههای زندگی شاهد توازن بهتر پرتفوی و تقویت سرمایهگذاری در بیمه سینا باشیم.