به گزارش برداشت روز، در این نشست که به منظور بررسی عملکرد سال گذشته ارکان شبکه فروش در این استان برگزار شد، نمایندگان شبکه فروش استان به بیان فعالیتهای خود در بازاریابی و فروش محصولات بیمهای و نقاط قوت و ضعف فعالیتها پرداختند.
در این جلسه همچنین، مزیت رقابتی محصولات طراحی شده توسط شرکت بیمه باران در مقابل محصولات جایگزین در حوزه سرمایهگذاری بحث و بررسی شد و در بخش دوم این نشست، لزوم توجه به تشکیل سازمان فروش و اهمیت توسعه آن تشریح گردید.
در ادامه، وضعیت عملکردی صنعت بیمه در کل کشور و استان قزوین از جنبهها و شاخصهای مختلف اقتصادی، جمعیتی و همچنین اقدامات شرکت به منظور توسعه فروش در فضای دیجیتال، ابزار و بستر نرمافزاری تهیه شده برای استقرار سازمان فروش تحت عنوان سامانه “سیت” مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در انتهای این نشست نیز به نمایندگان برتر استان، لوح تقدیر اهدا شد.