۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | 23:26
کد خبر : 177724

معاون شرکت خبر داد: پیاده‌سازی نظام هدفگذاری OKR در شاپرک

شرکت شاپرک در بهار سال 1403 با هدف بهره‌مندی از روش‌های نوین و همسویی با الگوهای موفق بین‌المللی، نظام هدفگذاری OKR را در شرکت پیاده‌سازی کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت شاپرک، آزاده باقری، معاون راهبرد و نوآوری شرکت شاپرک اظهار کرد: اگرچه امروزه نظام هدفگذاری OKR در برخی از شرکت‌ها و سازمان‎های ایرانی به عنوان یک متدلوژی مدرن و محبوب برای تنظیم اهداف و نتایج کلیدی به صورت بازه‌های فصلی بکار گرفته می‌شود که به دستاوردهای خوبی هم منجر شده است، اما استقرار آن در شاپرک با ماهیت خاص فعالیت آن و پیچیدگی‌های عملکردی‌اش در نوع خود منحصر به فرد و ارزشمند است. وی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن این الگو در شرکت، اقدامات و آماده‌سازی‌هایی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در قالب در این مسیر، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پس از آموزش و فرهنگسازی در سطح شرکت، امروز در نقطه‌ای هستیم که علاوه بر OKR سطح شرکت، همه واحدها نیز OKR دارند و تلاش می‌کنند که بر روی اهدافی که واقعا برای شرکت مهم است، متمرکز شوند. باقری ابراز امیدواری کرد که با اتکا به اراده راسخ مدیران ارشد و تلاش و اهتمام تمامی کارکنان، فرهنگ چابکی در تمامی ارکان شاپرک نهادینه‌سازی شود.OKR مخفف Objectives and Key Results به معنای اهداف و نتایج کلیدی بوده و چارچوب محبوب مدیریتی برای هدفگذاری سازمانی تلقی می‌شود و به شرکت‌ها در پیاده‌سازی و اجرای استراتژی‌ها کمک می‌کند.چارچوب OKR شامل قوانینی است که به کارکنان کمک می‌کند تا درک مناسبی از اولویت‌بندی، همسویی و اثرگذاری تلاش‌های خود پیدا کنند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی