۰۴ مرداد ۱۴۰۳ | 12:18
کد خبر : 175058

انواع مدل های جلو مبلی

اگر بازار را گشته باشید حتما دیده اید که پر شده از جلومبلی هایی که در هر خانه ای پیدا میشوند و هیچ چیز خاصی برای ارائه ندارند!

به گزارش برداشت روز،  اگر بازار را گشته باشید حتما دیده اید که پر شده از جلومبلی هایی که در هر خانه ای پیدا میشوند و هیچ چیز خاصی برای ارائه ندارند!

آیا واقعا جلو مبلی های خاص، نایاب شده اند یا باید به سلیقه مردم شک کنیم!؟

این سوال را وقتی به دنبال خرید جلو مبلی شیک بودم پرسیدم. اما خداروشکر مدل هایی پیدا کردم که واقعا از لحاظ طراحی و دقت ساخت و همچنین متریال کیفیت بسیار بالایی دارند و مهم تر از همه خاص هستند!

در این مقاله می خواهم اطلاعاتی که درباره آنها به دست آوردم را به شما هم به اشتراک بگذارم پس برویم سراغ اصل مطلب!

 

جلو مبلی آنجل

اولین مورد از لیست ما جلو مبلی آنجل است که مثل مرواریدی برای صدف خانه هایی با دکور مینیمال یا مدرن را رویایی میکند. این جلومبلی که در سبک مینیمال توسط برند مطرح النسی ساخته شده با سادگی و طراحی منحصر به فرد چشم های مهمان ها به شما و سلیقه تان را خیره میکند.

رنگ یکپارچه و بدون زاویه این جلومبلی نقش مهمی در زیبایی آن ایفا میکند. قطر میز  ۸۰ سانتی متر و در دو رنگ مشکی و سفید قابل سفارش است.

جنس آن MDF بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است.

جلو مبلی شیک هارمونیکا

یکی دیگر از جلومبلی هایی که در سبک مدرن طراحی شده و برای دکوراسیون های مدرن فوق العاده زیباست جلو مبلی شیک هارمونیکا است. این وسیله توسط برند مطرح النسی طراحی و ساخته شده و در مدت زمان کم به یکی از پرطرفدار ترین جلومبلی های بازار تبدیل شده.

تضاد زیبای رنگ قهوه ای و سفید می تواند به عنوان نقطه کانونی در پذیرایی مد نظر قرار بگیرد و چشم هر دوست و آشنایی را به آن خیره کند. ساخت این میز از جنس MDF درجه ۱ است و هیچ گونه نئوپان یا لترونی در آن به کار نرفته است.

همچنین بسیار مقاوم است و برای جابه جایی هم قطعات قابل باز شدن از همدیگر دارند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید به این لینک مراجعه کنید:

میز پذیرایی آریا

یکی دیگر از محصولات شیکی که با طراحی منحصر به فرد نگین پذیرایی شما محسوب می شود میز پذیرایی آریاست. این جلومبلی که به سبک مدرن طراحی شده کاربری فوق العاده ای دارد و با داشتن ۴ کشو مخفی و اتصالات پنهان، به یک محصول کاربردی برای پذیرایی تبدیل شده.

لیوان، بشقاب قاشق و چنگال و دیگر وسایلی مثل کتاب یا مجله را میتوانید در کشو های این جلو مبلی قرار دهید. روشن و براق بودن متریال و همچنین ترکیب رنگ قهوه ای و سفید به انعکاس انرژی مثبت و شادابی دکور شیک شما می افزاید.

جنس این جلومبلی از MDF بوده و قسمت سفید آن از هایگلاس براق ساخته شده است. ریل ها نیز به صورت کشویی بوده و دوام بسیار بالایی دارند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول میتوانید به این لینک مراجعه کنید:

میز جلو مبلی مدرن شنل

جلومبلی شنل نیز یکی دیگر از زیباترین مدل های برند مطرح النسی است که به خاص بودن و منحصر به فرد بودن کارهای دکوری اش مشهور است. این جلومبلی که در طراحی آن از تضاد رنگی برای زیبایی بیشتر استفاده شده چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند و به عنوان یک ابزار کاربردی میتوانید رویش حساب کنید.

این محصول دارای ضمانت نامه ۳ ساله النسی بوده که کیفیت بالای ساخت اجزای آن نشان میدهد. از جنس چوب MDF با کیفیت ساخته شده و همگی اتصالات به صورت باکیفیت و پنهان از دید هستند.

طراحی این محصول فوق العاده است. دو شلف در اطراف آن قرار گرفته که برای گذاشتن کتاب، گلدان یا اکسسوری هایی مثل مجسمه و جاشمعی فوق العاده هستند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول میتوانید به این لینک مراجعه کنید:

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله زیباترین و خاص ترین مدل های جلومبلی را به شما عزیزان معرفی کردم تا بتوانید از بین آنها مناسب ترین را برای منزل شیکتان تهیه کنید. پیشنهاد میکنم در صورتی که قصد دارید لوازم دکوری دیگری مثل میز تلویزیون، ساعت دیواری و جاکفشی را نیز تهیه کنید حتما از برند النسی که خودم هم از آن خرید کرده ام دیدن کنید و از مزایایی مثل خرید مستقیم و ارزانتر از کارخانه تولیدی بهره مند شوید.

شیک باشید!

رپورتاژ آگهی

تجارتخانه آراد برندینگ