۲۳ تیر ۱۴۰۳ | 14:41
کد خبر : 173568

معرفی کامل ارومیه از سایت برداشت روز قسمت ششم/مراکز خرید و بازارها

برای خرید سوغاتی و گشت و گذار در مراکز خرید شهر ارومیه، می توانید به مکان های زیر مراجعه کنید.

به گزارش برداشت روز،  برای خرید سوغاتی و گشت و گذار در مراکز خرید شهر ارومیه، می توانید به مکان های زیر مراجعه کنید.
۱. بازار قدیم: فروشگاه های متنوعی در بازار ارومیه قرار گرفته اند. می توانید برای خرید سوغات به این بازار مراجعه کنید و همزمان از بناهای تاریخی آن نیز لذت ببرید. مشاغل اصلی و قدیمی ارومیه در این بازار فعالیت می کنند. این بازار در خیابان امام خمینی و چهار راه عطایی و بعثت قرار گرفته است.
۲. پاساژ پاکو: این پاساژ در شهرک فرهنگیان قرار دارد. مغازه های این پاساژ مربوط به فروش پوشاک، آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و … می شود.
۳. پاساژ برلن: یکی از بزرگترین مراکز خرید برای مسافران، مجتمع تجاری برلن است. بیشتر مغازه های این فروشگاه را پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه تشکیل داده است. این مرکز خرید در خیابان اول شمالی واقع شده است.
۴. بازار آهندوست ارومیه: یکی از خیابان های مهم ارومیه، خیابان آهندوست است که مراکز مهم شهر را به هم متصل می کند. این خیابان رستوران و کبابی های معروفی نیز دارد. این مرکز خرید، دارای فروشگاه های زیاد لوازم خانه و آشپرخانه و … است.
۵. پاساژ تندیس: این مرکز خرید نیز در شهرک فرهنگیان واقع شده است. مساحتی معادل ۱۷۰۰ متر مربع دارد. پاساژ تندیس ارومیه به بخش های مختلفی مانند شهربازی، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه های متنوع و … مجهز شده است.
۶. بازار امیرکبیر: این پاساژ در خیابان خیام قرار دارد و یک مکان مناسب جهت گشت و گذار است. برای خرید پوشاک، عطر، نقره و دیگر وسایل می توانید به این پاساژ در شهر ارومیه مراجعه کنید.
۷. پاساژ برلیان: این مجتمع تجاری، یکی از قدیمی ترین مراکز خرید ارومیه محسوب می شود. اغلب مغازه های این پاساژ ۵ طبقه، به فروش عینک و نقره می پردازند. پاساژ امیرکبیر در خیابان امام خمینی و در مرکز شهر قرار گرفته است.
۸. پاساژ تورک مال: این مرکز تجاری یکی از لوکس ترین پاساژهای ارومیه به حساب می آید. فودکورت، شهربازی، پارکینگ، هایپر مارکت و … بخش های این پاساژ را تشکیل می دهند. این پاساژ در خیابان شهید بهشتی ارومیه قرار دارد.
۹. پاساژ میلاد نور: در این پاساژ تمامی اجناس طبقه بندی شده است. به همین دلیل خرید و گشت گذار در این مجتمع تجاری بسیار آسان است.
۱۰. بازار خیابان خیام: این بازار در مجاورت بازار قدیمی ارومیه قرار گرفته است. سطح خیابان خیام سنگ فرش شده است و لذت گشت و گذار را افزایش می دهد. هر آنچه که در نظر داشته باشید را می توانید از بازار خیام خریداری کنید.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی