۲۰ تیر ۱۴۰۳ | 19:58
کد خبر : 173285

با محوریت توجه و توسعه خودروهای برقی

تهران در آستانه برگزاری نمایشگاه بین المللی تحول صنعت خودو

سومین نمایشگاه بین المللی تحول صنعت خودرو با حضور صدها شرکت و کمپانی خودروسازی داخلی و خارجی از ایران و 15 کشور جهان از 30 تیرماه تا 2 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از ستاد اطلاع رسانی و روابط عمومی نمایشگاه: سومین نمایشگاه بین المللی تحول صنعت خودرو با محوریت تحول در صنعت خودرو و معرفی آخرین دستاوردهای این صنعت و شرکای تجاری برای هم افزایی و توسعه صنعت خودرو و تمرکز بر روی توسعه فناوری‌های نوین خودروهای برقی، برگزار خواهد شد.
در سومین نمایشگاه بین المللی تحول صنعت خودرو ، برای اولین بار در ایران، خودروهای تمام برقی و جدید خودروسازان به نمایش گذاشته می‌شوند. شرکت‌های تولیدکننده خودروهای برقی داخلی و خارجی، محصولات خود را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد.
این نمایشگاه با هدف تبیین دستاوردهای برنامه تحولی صنعت خودرو کشور و اشاعه فناوری‌های نوین در صنعت خودروسازی (خودروهای برقی، متصل، خودران و حمل و نقل اشتراکی)، با رویکرد گفتمان‌سازی کاربرد خودروی برقی در سطح مردم و حاکمیت به عنوان یک ضرورت ملی برای مقابله با چالش‌های زیست محیطی کشور با مشارکت شرکت‌های صنایع خودروسازی، دستگاه‌های اجرایی همکار در پروژه برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی کلان شهرها، انجمن‌های علمی، صنفی و تخصصی، شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و اپراتورهای مخابراتی برگزار می‌شود.
توجه به توانمندی‌ها و قابلیت‌های خودروسازان و قطعه‌سازان کشور، توسعه دانش داخلی، توسعه بازارهای صادراتی و نگاه ویژه به شرکت های دانش بیان حوزه صنعت خودرو، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در سومین نمایشگاه بین المللی تحول صنعت خودرو و در کنار شرکت ها و کمپانی های خارجی،تقریبا بیشتر خودروسازان داخلی شامل گروه خودرو سازی سایپا، سایپا سیتروین، پارس خودرو، سایپا دیزل ، زامیاد، سایپا یدک، شرکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو‌ سایپا، فردا موتور، فردا دیزل، فردا ماشین، گروه خودرو سازی مدیران فونیکساریزوایکس تریم، کرمان موتور، بهمن موتور، بهمن دیزل، اسنا، ایران دوچرخ ، سیبا موتور، بی ام کارز، مجتمع خودرو سازی آرین، جوانه نرم افزار، حنفی کارز و ریگاتو حضور و مشارکت دارند.

تجارتخانه آراد برندینگ