به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامههای انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به ۰۰۰/۰۰۰/۸ میلیون نفر، سپردهگذار این بانک میباشند.
اهداف نظامهای پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایرانکارت، آنکارت، آبانک، کیلید، همراهکارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایتمندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود میباشد.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/173144