۱۸ تیر ۱۴۰۳ | 19:16
کد خبر : 172948

شبکه فروش؛ یک شریک استراتژیک برای بیمه سرمد

به گزارش برداشت روز،  محسن بزرگ‌زاده معاون بازاریابی و شبکۀ فروش بیمه سرمد در گفت‌وگو با بیمه‌نویس مطرح کرد:

? بیمه سرمد در روزگار سرآمدی خود با اتکا به شبکۀ فروش و کارکنان توانمند به دنبال بهبود تجربۀ مشتری در دریافت خدمات مطلوب بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

? بزرگ‌زاده همچنین خبر داد: در سال ۱۴۰۲ یک مجتمع بانک و بیمه در تهران با بانک صادرات تأسیس کردیم که تمام امورات بیمه برای مشتریان بانک صادرات در مجتمع مذکور انجام می‌پذیرد و توانسته رضایتمندی خوبی ایجاد کند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی