۱۷ تیر ۱۴۰۳ | 21:50
کد خبر : 172814

فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L از روز سه شنبه (19تیرماه) آغاز می شود.

آغاز فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L از هفته جاری

گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو برنامه دارند تا فروش نقدی کوییک GXR-L را انجام دهند. برای همین شرایط فروش این هاچ بک کراس اقتصادی اعلام شده است.

به گزارش برداشت روز،  آخرین خودرو، کوییک GXR-L با قیمت قطعی ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می رسد. این محصول پارس خودرو با ۷ تنوع رنگی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. متقاضیان خرید این خودرو می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۹ تیر ۱۴۰۳ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این شرایط فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برای کوییک GXR-L فعال خواهد بود.

 

نام خودرو قیمت مصوب (تومان) زمان تحویل
کوییک GXR-L ۳۸۴.۸۲۴.۰۰۰ ۹۰ روز کاری

 

کوییک GXR-L نسخه دو رنگ کوییک GX-L به حساب می آید. این خودرو مشخصات فنی برابر با سایپا اطلس را دارد. در این این محصول پارس خودرو پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ و سیلندر و ۸ سوپاپ با VVT-i دیده می شود. این پیشرانه ۹۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده کوییک GXR-L از نوع ۵ سرعته دستی است.

در این هاچ بک کراس پارس خودرو امکاناتی مانند فرمان هیدرولیک، سنسور پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی، نشانگر تعویض دنده، دو کیسه هوا، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز و… دیده می شود.

تجارتخانه آراد برندینگ